Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eR1k
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-08 20:51
Om te beginnen, voorheen heb ik nooit problemen gehad met langzame laadtijden met betrekking tot het laden van maps totdat ik Black ops verwijderd heb om deze een aantal weken later weer opnieuw geïnstalleerd te hebben. Het probleem is dat het laden van de maps snel verloopt, de statusbalk geeft aan dat de map volledig geladen is, echter verstrijkt er veel tijd voordat de melding 'waiting for other players' voltooid is. Veelal duurt 'waiting for other players' vele malen langer dan het laden van de desbetreffende map. Dit euvel manifesteert zichzelf niet alleen tijdens het connecten naar een nieuwe server, maar ook gedurende de mapcyclus als ik al een geruime tijd op dezelfde server aan het spelen ben.

Ik heb de game nu meerdere malen verwijderd en geïnstalleerd zonder een waarneembare verbetering. Mijn internetverbinding is gedurende de gehele periode niet veranderd en functioneert naar behoren. Mijn harde schijf heb ik geupgrade naar raid 0, zonder effect. Ik ga nu downgraden naar een oudere Catalyst versie om te kijken of dit het probleem verhelpt.

Mijn specificaties:
I7 920 D0
Foxconn Bloodrage GTI
G.skill Trident F3-16000 (3x 2gb)
MSI Hawk 5770 (catalyst 11.4 preview)
SSD intel X-25m 80gb (raid0)

Iemand suggesties of ervaring met dit probleem?

EDIT: @Crazymonkey: De melding 'waiting for other players' duurt dusdanig lang dat ik pas als één van de laatsten de match join.

[ Voor 4% gewijzigd door eR1k op 21-04-2011 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 21:58

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Hum, miss komt dat doordat niet iedereen zo'n snelle computer heeft als jou.
Laat staan 2 SSD in raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:19
De server moet eerst alle spelers synchroniseren, dit kan pas als de anderen hun mappen hebben geladen. Resultaat: jij eerst klaar, jij lang wachten voor anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Waarschijnlijk heb je "Shader warming" aanstaan, staat ergens bij de display options.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eR1k
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-08 20:51
Frentik schreef op donderdag 21 april 2011 @ 16:09:
Waarschijnlijk heb je "Shader warming" aanstaan, staat ergens bij de display options.
Dank je wel, dit was inderdaad het probleem! :)