---People who say it can't be done, should not interrupt those who are doing it.---
Rare vraag misschien; toestel al keer uit- en aangezet?lohost schreef op donderdag 21 april 2011 @ 15:50:
Ik zie er geen topic over en ook verdacht weinig op Twitter, maar zijn er meer mensen met een storing op Vodafone in de regio Utrecht (Papendorp)? Kan niet meer bellen en gebeld worden en geen SMS berichten meer versturen of ontvangen.
Ontvangst lijkt er te zijn, maar geen 3G wat ik normaal wel heb op deze plek.
Simkaart in ander toestel proberen?
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Hier in 0348 (Lopik) kan ik wel bellen, maar internetten is zo goed als onmogelijk.
Inmiddels is de telefoon al opnieuw opgestart, SIM-kaart in een andere telefoon gedaan en het probleem blijft bestaan.
Edit: hmm... dit topic is gisteren dus al gestart...
Inmiddels is de telefoon al opnieuw opgestart, SIM-kaart in een andere telefoon gedaan en het probleem blijft bestaan.
Edit: hmm... dit topic is gisteren dus al gestart...

[ Voor 12% gewijzigd door Magic6399 op 22-04-2011 10:25 ]
Ik zit in Heerlen en heb helemaal geen bereik met Vodafone. Ook als ik netwerken ga zoeken vind ik wel KPN en Telfort maar geen Vodafone...
Nog meer mensen met problemen?
Nog meer mensen met problemen?
same here
Pagina: 1