Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[WIN7] image maken voor gebruik 4 exact dezelfde systemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een win7 machine ingericht helemaal draaiend met alle benodigde netwerkinstellingen en programma's etc. Nu heb ik nog 4 exact dezelfde machines die op dezelfde manier ingericht moeten worden.

Nu heb ik ook 5 win7 64 bit licenties (dus voor elke machine 1), maar ik wil eigenlijk een image maken van mijn eerste systeem en die op die andere zetten, kan dat? Daar draait al wel win7 standaard config op vanaf de koop.

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
probeer het eens met google?

edit dan even hier wat je gevonden hebt en waar je tegen aan loopt.

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
De microsoft oplossing: http://www.microsoft.com/...76-4177-a811-39c26d3b3b34

en anders iets als norton ghost ofzo

Verwijderd

Ja, dat kan. Ik doe dat bijna wekelijks wel een keer voor iemand :) Nog nooit problemen mee gehad. Als het systeem echt identiek is wil dat prima.

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 09:55:
Ja, dat kan. Ik doe dat bijna wekelijks wel een keer voor iemand :) Nog nooit problemen mee gehad. Als het systeem echt identiek is wil dat prima.
Zelfs als de systemen niet helemaal identiek zijn maar wel op hetzelfde platform geschoeid zijn (Intel/AMD) is het heel goed mogelijk. Bij Windows 7 komt dat niet zo precies. Wel opletten dat je in de BIOS overal dezelfde SATA operating mode instelt :)

Wellicht is het mooiste nog als je de systemen eerst sysprepped. Als je het goed doet krijg je na het image terugzetten dan de "OOBE" of wel Out-Of-Box Experience en een mini setup waar je wat instellingen kan maken. Tevens kan je hier de license key invoeren.

https://discord.com/invite/tweakers