[Windows 2011SBS] Anti-Virus nog niet specifiek geschikt?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorgelmuil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09 09:23
Gezien het aantal topics over Windows 2011 SBS voel ik me een redelijke pionier :)

Ik ga maandag met een collega (proberen) een nieuwe SBS in te richten, welke oa Exchange, SQL, File en printservices moet gaan draaien.

Voor Antivirus zou ik graag met ESET Smart Security 4 Business Edition of met AVG Internet Security Business Edition 2011 aan de slag willen, maar beiden hebben nog geen Windows SBS 2011 bij de ondersteunde software staan.

AVG NL geeft aan dat het wel werkt en dat er geen klachten zijn, maar ik durf het niet aan om hier mee in zee te gaan. Stel nou dat ze binnenkort met een versie komen die speciaal voor SBS 2011 geschikt is, komen, kan ik dan goedkoop upgraden?

Ik ben benieuwd of hier gebruikers zijn die SBS2011 als in een bedrijfs-omgeving hebben draaien, incl anti-virus en backup-software.

Arno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-06 20:00
ik draai SBS 2011 met Symantec Endpoint Protection for Small Business Server en backup Exec for small business Server. Draait als een tierelier op een ML110G6 met een Xeon 3430 en 12GB RAM.