azerty prijslijst

Pagina: 1
Acties:
  • 538 views

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07-2025
een tijdje terug had ik excel sheet van azerty met daarin alle prijzen, product codes etc. van alle producten die ze hadden. Nu bouw ik zo nu en dan pc's voor mensen. Gezien mijn klanten het liefst hebben dat ik bij hen thuis kom om advies te geven leek het mij wel handig om zo'n sheet van azerty bij me te hebben. Ben immers daar een nogal trouwe klant en zal dan ook niet heel snel componenten ergens anders inkopen.

Maar nu is dus de vraag waar ik die ooit vandaan had getoverd. Op de site van azerty kon ik niks vinden en ook de pricewatch liet mij een dergelijk bestand niet zien. Dus heeft iemand enig idee waar ik die vandaan kan halen. Als ze nog bestaan?
mijn dank is groot.

En anders zou dit natuurlijk een handige toevoeging aan de pricewatch zijn.

specs

• Thapous
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:38

Thapous

Nee toch niet.

Als ik inlog en op 'mijn gegevens' klik, dan krijg ik daar de mogelijkheid om de prijslijst te downloaden.

//Thapous

• Tommy_G
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-12-2025
De prijzen van producten veranderen continu. Een papieren prijslijst zal dan vrij snel waardeloos zijn, tenzij je elke week / maand een nieuwe print.
Of je moet hem alleen ter indicatie gaan gebruiken.

Misschien dat het handiger is om online met de klant componenten te selecteren zodat je meteen de actuele prijzen hebt.

• .Sjoerd
@thapous: thanks man, ik kan blijkbaar gewoon niet goed zoeken.

ik zal 'm dan elke week opnieuw downloaden en op m'n ipad meenemen. Neem aan dat numbers zo'n grote file wel aankan?

[ Voor 22% gewijzigd door .Sjoerd op 20-04-2011 22:13 ]

specs

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Vast wel, maar houd er rekening mee dat die sheet in princiepe dagelijks of zelfs sneller bijgewerkt kan worden, waardoor prijzen niet meer kloppen.
Je kan beter gewoon online kijken, imho.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• .Sjoerd
Klopt, maar das inprincipe mijn risico en is eigenlijk meer voor een verdomd goede indicatie ;)

specs

Verwijderd

Volgens mij is de boel opgelost, maar dit is meer een zoekvraag dan een discussievraag. Ik doe hem voor je op slot :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.