Beste tweakers!,
Momenteel zit ik met een probleem. Ik probeer het even goed uit te leggen.
Netwerksituatie:
Internet komt binnen bij me KPN vdsl Thomson TG789vn router. Vanaf hier heb ik een kabel getrokken naar mijn kamer. En op die Kabel heb ik een sitecom n150 router aangesloten. Ik heb deze 2e router omdat ik op mijn kamer slecht draadloos bereik had en ik me kabel moest splitten voor 1game pc en een samsung LED TV.
Situatie is als volgt:
Er zijn 5 apparaten aangesloten op de N150 router.
Bedraad:
GamePC
Pc Broertje
Samsung LED TV
Draadloos:
Acer laptop
Iphone
Probleem is als volgt
- Via Netwerk kan ik in geen enkele pc.
- als ik bestanden via DLNA naar me TV wil stream of andersom kan dit alleen maar met draadloze apparaten.
Wat heb ik al gedaan?
- Nieuwe Ethernet Kaart van Sitecom gekocht voor in de game PC(tevergeefs) (Ik had Nvdia xfx780i motherboard ethernet)
- Alle wachtwoorden uit en elke pc aan met delen
- DHCP Uit en aan geprobeert
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Want op me GamePc Staan al mijn films en foto's en veel opslagruimte die de andere apparaten moeten kunnen gebruiken.
Momenteel zit ik met een probleem. Ik probeer het even goed uit te leggen.
Netwerksituatie:
Internet komt binnen bij me KPN vdsl Thomson TG789vn router. Vanaf hier heb ik een kabel getrokken naar mijn kamer. En op die Kabel heb ik een sitecom n150 router aangesloten. Ik heb deze 2e router omdat ik op mijn kamer slecht draadloos bereik had en ik me kabel moest splitten voor 1game pc en een samsung LED TV.
Situatie is als volgt:
Er zijn 5 apparaten aangesloten op de N150 router.
Bedraad:
GamePC
Pc Broertje
Samsung LED TV
Draadloos:
Acer laptop
Iphone
Probleem is als volgt
- Via Netwerk kan ik in geen enkele pc.
- als ik bestanden via DLNA naar me TV wil stream of andersom kan dit alleen maar met draadloze apparaten.
Wat heb ik al gedaan?
- Nieuwe Ethernet Kaart van Sitecom gekocht voor in de game PC(tevergeefs) (Ik had Nvdia xfx780i motherboard ethernet)
- Alle wachtwoorden uit en elke pc aan met delen
- DHCP Uit en aan geprobeert
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Want op me GamePc Staan al mijn films en foto's en veel opslagruimte die de andere apparaten moeten kunnen gebruiken.