Laptop met spaans keyboard bestellen in NL/BE?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3phemeral
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Hallo,
Ik zoek voor iemand een laptop met spaans keyboard, omdat de prijzen voor laptops daar (Zuid Amerika) gemiddeld veel hoger liggen dan in Europa en hij binnenkort in Europa zal zijn.

De vraag is dus: zijn er in Nederland/Belgie (web)shops waar er laptops met een spaans keyboard te bestellen zijn? Blind typen is trouwens geen optie :P

Groeten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:55

BiLo

PSN: toiletcleaner

is het niet een optie om het toetsenbord los erbij te bestellen?

of zet het toetsenbord op spaans en plak stickertjes op die toetsen die anders zijn?

beter nog; wip die toetsen eruit en zet ze op de juiste plek..?

[ Voor 18% gewijzigd door BiLo op 20-04-2011 16:18 ]

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een los toetsenbord kan je alvast hier bestellen: http://azerty.nl/0-1211-3...83-6105-toetsenbord-.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:55

BiLo

PSN: toiletcleaner

volgens mij is dat niet de vraag..

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:44
Als je weet welk merk en type laptop het betreft kan ik wel kijken of een dergelijk keyboard te verkrijgen is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3phemeral
  • Niet online
Bedankt voor alle antwoorden :)

Een los toetsenbord valt daar gemakkelijk te kopen, maar de laptop zelf heeft een spaans keyboard nodig - stickertjes is heel mss een mogelijkheid, maar vermijd ik liever. En toetsen van plaats veranderen is ook geen optie gezien bepaalde toetsen niet op een NL/BE toetsenbord staan (ñ/Ñ b.v.), alsook speciale karakters enzo.

Een specifieke laptop heb ik niet in gedachte - het budget is €400 +/- €50, met liefst een Core i3 en 2GB of meer RAM (dus, b.v. een van deze: http://tweakers.net/price...0JTr0ueNucFxSuKQ4n0i-M4_g)

Alvast bedankt voor nog hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt ook kijken of het keyboard van de notebook makkelijk te vervangen is. Dat heb ik bijv bij m'n S260 gedaan, die geleverd werd met een Duitskeyboard, maar die ik zelf gewoon door een USkeyboard heb vervangen. En dat ding was geloof ik 12,50, dus dat zijn de kosten niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3phemeral
  • Niet online
Terw_Dan schreef op woensdag 20 april 2011 @ 19:57:
Je kunt ook kijken of het keyboard van de notebook makkelijk te vervangen is. Dat heb ik bijv bij m'n S260 gedaan, die geleverd werd met een Duitskeyboard, maar die ik zelf gewoon door een USkeyboard heb vervangen. En dat ding was geloof ik 12,50, dus dat zijn de kosten niet.
Hey,
Mag ik vragen waar je het vervangende keyboard gekocht hebt? De meeste vervangkeyboards die ik gezien heb kosten €75+, en voor een laptop van ~€400 is dat absoluut niet de moeite waard... Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb het ding destijds geloof ik bij 4launch besteld, daar hadden ze toen die MSI onderdelen gewoon op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3phemeral
  • Niet online
Terw_Dan schreef op woensdag 20 april 2011 @ 21:47:
Ik heb het ding destijds geloof ik bij 4launch besteld, daar hadden ze toen die MSI onderdelen gewoon op voorraad.
Ah, ik had deze namiddag al een mailtje gestuurd naar 4launch m.b.t. spaanse keyboarden en als antwoord gekregen dat ze er geen hebben voor laptops (of laptops met spaans keyboard).

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Anders Dell bellen, misschien is er een leuke aanbieding en kun je een spaans keyboard er los bijbestellen (of zelfs al ingebouwd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3phemeral
  • Niet online
Quantor schreef op woensdag 20 april 2011 @ 23:59:
Anders Dell bellen, misschien is er een leuke aanbieding en kun je een spaans keyboard er los bijbestellen (of zelfs al ingebouwd)
Zal ik eens proberen, bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij dell is inderdaad veel mogelijk via de telefoon.Probleem is dat de belmiepen aan de telefoon echt verschrikkelijk zijn.
Je kan het beste op ebay een tobo bestellen, dat heb ik ook gedaan, €18 voor een backlit toetsenbord.
Uiteraard moet je dan wel eerst een tobo bestellen voordat je een laptop koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 20:23
Is garantie ook van belang? zo ja, check ff, niet elke fabrikant dekt garantie wereldwijd. In dat geval zul je de laptop eerst via NL moeten sturen bij een garantieclaim

2e is hoe je 'm meeneemt, afhankelijk daarvan heb je (dus) te maken met invoerrechten enz.

Makkelijkst is idd om gewoon een los toetsenbordje te bestellen en die erin te zetten

Alternatief is om gewoon voor 50 eur een Ryanair ticketje naar Barcelona oid te boeken en daar zo'n ding te kopen... ;) (als je een retourtje neemt op doordeweekse dagen vallen de kosten heel erg mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Kan je niet gewoon online bestellen? Ik kon met gemak aan spaanse toetsenborden komen en ik kan eventueel wel voor je navraag doen voor een bestelling vanuit Spanje. Ik heb regelmatig toetsenborden vervangen bij laptop omdat de klant een andere taal wilde. Toetsenborden zijn niet echt het kostenplaatje.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Pagina: 1