Problemen afsluiten XPS 15

Pagina: 1
Acties:

• sjakkie1946
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-02-2024
Ik heb sinds enkele weken een prachtige xps 15 met hd scherm, maar sinds gisteravond kan ik Windows en dus de laptop, niet meer normaal afsluiten via de betreffende toetsaanslag.
Zodra ik op "afsluiten" klik, lijkt het alsnog windows wordt afgesloten maar op het eind start de laptop weer opnieuw op.
Ik sluit nu af door de aan en uit knop langdurig ingedrukt te houden.
Kent iemand dit probleem en nog belangrijker, de oplossing daarvoor?

Verwijderd

Weet je zeker dat er 'afsluiten' geselecteerd is als standaard actie, en niet 'opnieuw opstarten'?

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-11 21:37

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

als dat niet lukt, misschien kan google, of dit forumpje je verder helpen? http://pchelper.nl/window...opstarten-geworden-11169/
:)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• sjakkie1946
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-02-2024
Bedankt voor alle goede adviezen.
Heb ook gebeld met Dell. Zij kwamen er ook niet uit. Kreeg advies e.e.a. terug te zetten naar een eerdere herstelpunt. Heb ik gedaan, hielp aanvankelijk niet. Kreeg toen het advies om de fabrieksinstelling terug te zetten. Heb toen nog eenmaal geprobeerd het probleem op te lossen via een herstelpunt van bijna 10 dagen geleden. Hoera. probleem opgelost. heb meteen een nieuw herstelpunt gemaakt
Krijg nu natuurlijk een groot aanbod van updates van met name Windows. Ben benieuwd of het probleem dan terug komt.
Heb nog een ander vraagje.
Als ik een een video afspeel die op de harde schijf staat, dan valt de laptop in slaap na ongeveer 15 minuten. is dat normaal? Ik dacht dat dit alleen gebeurde als je niets met de laptop deed.

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-12 17:04
Gewoon de instellingen bij Energie veranderen, en dit juist zetten zodat je een film kan kijken. Als je een film aan het afspelen bent betekend dit nog niet dat je iets aan het doen bent. Iets doen is met je muis/tobo iets doen.