Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• nielsl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-11 21:53
met het grootste risico dat ik in PNS post, daar waar dat niet moet, maar hier zitten de mensen met verstand :) Ik zit met het volgende. Ik heb een 2e hands powerconnect 2324 switch op het oog, maar de verkopende partij kan mij niet vertellen of deze fanless is of niet. Ook de website dan Dell en google brengen mij niet verder, ik weet ondertussen wél wat de luchtvochtigheidvereisten voor de switch zijn, en dat je bij het plaatsen 5cm ruimte over moet laten voor ventilatie, maar nergens of het apparaatje een fannetje heeft of niet. Voor mij is het namelijk van belang dat de switch fanless is.

Daarom hier de doodsimpele vraag: weet iemand zo uit zn hoofd of het ding fanless is?

• wasted247
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-12-2024
Hier lees ik dat de 2324 fanless is:
http://aeronaught.wordpre...owerconnect-3024-fanless/
The 2324 that it replaced is fanless
Echter geen garanties, 1 min google werk ;)

[ Voor 16% gewijzigd door wasted247 op 20-04-2011 15:14 ]

• nielsl
Dank! veelbelovend, zijn er mensen die het kunnen bevestigen?

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-11 20:09
Deze switch heeft idd geen fan('s).
Vrijdag toevallig 1 in mijn handen gehad. :)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• nielsl
thank you, dan heb ik mijn antwoord. nu maar hopen dat google deze pagina indexeert for future reference :)