Ik heb sinds enige tijd problemen met het kanaal van Discovery HD op Ziggo.
Ik krijg het niet meer voor elkaar om dit kanaal af te spelen. Mijn eerste gedachte waren driver / codec.
Ik heb een aantal drivers van ATi geprobeerd van 10.10 tot en met 11.4 preview. geen succes.
Diverse codecs geprobeerd (Ati codec, MPC-HC codec en coreavc 2.5.1) allemaal niet werkend.
Vervolgens maar MP 1.1.3 weer geinstalleerd, misschien is het een 1.2.0 alpha probleem, ook geen succes.
Toen maar een verse windows installatie + alle software opnieuw. Nog steeds hetzelfde probleem.
Deze machine draait ook de tvserver service.
Specs: Gigabyte P35 mobo, q8200 en 6GB DDR2, Technisat cablestar HD2 en met een ATi 4350 als beeldkanon. Snel zat zou je zeggen.
Het heeft ook altijd naar behoren gedraaid. Alle andere kanalen draaien gewoon zoals het hoort, iclusief de andere HD kanalen.
Toch maar eens proberen op mijn gamepc`tje.
Tot mijn verbazing werkt Discovery HD hier wel gewoon via het netwerk. (MP is geinstalleerd als client only)
Hier draait het op een I7, 6GB DDR3 en een 5970.
Ook deze machine draait net als mijn HTPC op de 11.4 previewdriver van ATi en Coreavc 2.5.1.
Ook de settings van coreavc zijn hetzelfde en met DXVA ingeschakeld.
Ook de softwaredecoder van coreavc al geprobeerd op de htpc en nog steeds niks.
Iemand enig idee wat hier het probleem kan zijn?
Want ik heb eigenlijk even geen ideeen meer over.
Ik krijg het niet meer voor elkaar om dit kanaal af te spelen. Mijn eerste gedachte waren driver / codec.
Ik heb een aantal drivers van ATi geprobeerd van 10.10 tot en met 11.4 preview. geen succes.
Diverse codecs geprobeerd (Ati codec, MPC-HC codec en coreavc 2.5.1) allemaal niet werkend.
Vervolgens maar MP 1.1.3 weer geinstalleerd, misschien is het een 1.2.0 alpha probleem, ook geen succes.
Toen maar een verse windows installatie + alle software opnieuw. Nog steeds hetzelfde probleem.
Deze machine draait ook de tvserver service.
Specs: Gigabyte P35 mobo, q8200 en 6GB DDR2, Technisat cablestar HD2 en met een ATi 4350 als beeldkanon. Snel zat zou je zeggen.
Het heeft ook altijd naar behoren gedraaid. Alle andere kanalen draaien gewoon zoals het hoort, iclusief de andere HD kanalen.
Toch maar eens proberen op mijn gamepc`tje.
Tot mijn verbazing werkt Discovery HD hier wel gewoon via het netwerk. (MP is geinstalleerd als client only)
Hier draait het op een I7, 6GB DDR3 en een 5970.
Ook deze machine draait net als mijn HTPC op de 11.4 previewdriver van ATi en Coreavc 2.5.1.
Ook de settings van coreavc zijn hetzelfde en met DXVA ingeschakeld.
Ook de softwaredecoder van coreavc al geprobeerd op de htpc en nog steeds niks.
Iemand enig idee wat hier het probleem kan zijn?
Want ik heb eigenlijk even geen ideeen meer over.
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity