Optie om te mailen/dm verschijnt in V&A ad

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xepyonx
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07-10 08:13
Hoi tweakerts,

Ik heb op dit moment een V&A ad lopen en ik heb de opties dat potentiële kopers me kunnen mailen en dmmen aangevinkt en reacties uit. Echter... er verschijnen 0 opties om contact met mij op te nemen op de ad-pagina?

Zie ik iets over het hoofd of is er iets kaput? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik zie gewoon de optie om je een e-mail of DM te sturen hoor. :) Ik denk dat jij die niet ziet omdat het je eigen advertentie is.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xepyonx
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07-10 08:13
Ah kee, nou ja, ik vond t een beetje wierd omdat ik het ook niet zag verschijnen als ik uitgelogd was, vandaar dat ik het toch maar even vroeg :)

Bedankt dat je toch even hebt gekeken!

[EDIT]
Vind het toch nog steeds kinda wierd, aangezien ik via mn gsm (niet via wifi, niet ingelogd) het reageerding nog steeds niet zie verschijnen :|

[ Voor 29% gewijzigd door xepyonx op 20-04-2011 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-10 20:14

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Je moet inderdaad ingelogd zijn om een dm te kunnen sturen (aangezien daar een account voor nodig is) en ook het voor het versturen van mail via de site moet je ingelogd zijn anders zou iedere spambot daar wel redelijk handig misbruik van kunnen maken.
Aangezien het vrij weinig nut heeft om jezelf een bericht te sturen (via dm of mail) zijn de opties voor jezelf bij een advertentie van jezelf ook niet zichtbaar (net zoals je op GoT ook het DM-icoontje bij jezelf niet ziet staan).

[ Voor 7% gewijzigd door FlipFluitketel op 20-04-2011 13:20 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!