Sony BDV-E970W

Pagina: 1
Acties:

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-01 13:51

Mon0lith

Yes Herr Flick

Topicstarter
hallo allen!

Ik ben zeer geïnteresseerd in de volgende home-cinema set van Sony,
namelijk de BDV-E970W

Afbeeldingslocatie: http://sp.sony-europe.com/da/387/143625.jpeg

Nu is het probleem alleen dat ik in regio haarlem geen 1 winkel heb kunnen
vinden die de BDV-E970W als showmodel heeft staan.
Ik wil namelijk wel even zien en horen hoe de set eruit ziet.

Nu liet 1 van de winkeliers weten dat de BDV-E970W ook slecht op voorraad is
en dat Sony de nieuwe modellen aan het invoeren is. Klopt dit?

En weet iemand waar ik deze set (regio haarlem) kan bekijken en luisteren??
Of zou ik voor een hele andere set moeten gaan?? (ben namelijk erg gecharmeerd van de pilaren)

Alvast bedankt!

[ Voor 12% gewijzigd door Mon0lith op 20-04-2011 12:40 ]

PSN: Von_Smallhausn

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Dit type is inderdaad uitlopend en wordt niet meer door Sony geleverd. Ieder jaar rond deze tijd komen er in TV- en audioland nieuwe line-ups uit.

Sowieso zou ik voor dat geld eerder een set samenstellen. Het geluid van dit soort sets vind ik in de regel nog geen € 300,- waard.

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-01 13:51

Mon0lith

Yes Herr Flick

Topicstarter
Oke! Ik wist niet dat je zelf ook sets kon samenstellen.
Het zal dus nog even wachten zijn tot de nieuwe modellen uit zijn

PSN: Von_Smallhausn

• bram1984
Je wist niet dat je zelf sets kon samenstellen, seriously? Je koopt een receiver en een Blu-ray speler en een losse speakerset..

Dan kun je wel wachten tot de nieuwe modellen er zijn, maar hierop is nog steeds mijn post hierboven van toepassing.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:44

FeaR

In GoT we trust

bram1984 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 14:27:
Je wist niet dat je zelf sets kon samenstellen, seriously? Je koopt een receiver en een Blu-ray speler en een losse speakerset..

Dan kun je wel wachten tot de nieuwe modellen er zijn, maar hierop is nog steeds mijn post hierboven van toepassing.
De Sony BDV-E970W is volgens Google voor zo'n 699 euro te krijgen. Denk dat het lastig gaat worden om voor dat geld een set te vinden bestaande uit een receiver, Blu-rayspeler, vijf speakers, subwoofer en alle kabels om het aan te sluiten. Zeker omdat TS - denk ik - de eis heeft om vier zuilen neer te zetten, als in ""ben namelijk erg gecharmeerd van de pilaren". Qua losse speakers ken ik er maar weinig welke, net zoals deze Sony, lang en slank zijn. Meestal zijn speakers toch volledige klankasten.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• bram1984
Tja, als je design de voorkeur geeft ten opzichte van het geluid, dan zal het inderdaad lastig worden. Maar hij geeft ook aan de set te willen beluisteren, dus ik ga er vanuit dat het geluid dan ook wel belangrijk is.

Er zijn bijvoorbeeld ook complete Onkyo sets (voor de consument samengesteld, maar dat bedoel ik in principe ook) van € 649,-. Met Blu-ray.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:44

FeaR

In GoT we trust

bram1984 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 15:02:
Er zijn bijvoorbeeld ook complete Onkyo sets (voor de consument samengesteld, maar dat bedoel ik in principe ook) van € 649,-. Met Blu-ray.
Dan gaat het zeker wel lukken inderdaad. Maar dan moet je wel van je af zetten dat je geen zuilen meer wilt, of wellicht maximaal twee. Al zal een leuke boekenplank een beter geluid geven dan zo'n Sony-zuil.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1