TommyGun schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 08:41:
[...]
Ik kreeg voor mijn auto 25 tot 50% minder bij de handelaar dan particulier mogelijk zou zijn (gebaseerd op de marktwaarde), en toch heb ik 'm ingeruild! Waarom? Ik hoef al dat volk niet aan de deur, en mocht er wat zijn dan komen ze geheid weer terug... Nee bedankt.
precies, ietwat offtopic maar een voorbeeldje. Wij hadden een zwarte Saab te koop staan op MP en autotrader, we hadden hem al ingeruild en we boden hem aan voor de inruilprijs, das dus niet te duur.
De eerste die belde zei dat ie eigenlijk geen zwarte wilde, met mijn antwoord dan kunt u het beste even verder zoeken, goedenmiddag. *diep zucht*.
De tweede vroeg of het een automaat was, en ja stond duidelijk in de advertentie dat het een schakelbak was.
Zo heb ik iets van 5 telefoontjes gehad van zeikerds die op alle mogelijk manieren nog iets van de toch al lage prijs af wilde zeuren. Hij is dus gewoon ingeruild.
En dat was dan met een Saab 9-5, wat denk je dat je met een polo over de vloer krijgt (of generaliseer ik dan weer)
[edit] @ Gunner, ik kan me er niets bij voorstellen maar ben bang dat dat wel waar is ja. wat resulteert in 25 telefoontjes van labiele zeikerds, oh the joy.
[
Voor 6% gewijzigd door
Flagg op 22-04-2011 09:05
]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.