Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Ik zit met een klein probleempje in de maag. Ik bezit een Renault Laguna uit 2010 en een Sony Ericsson X10i Xperia. Probleem is dat de telefoon niet soepel werkt op de autoradio.
De telefoon heb ik verbonden met de auto via bluetooth. Als ik een nummer invoer en bel, kom ik in het 'belscherm', zegmaar. Dan gaat het geluid nog over de telefoon. Dan moet ik nog op het Bluetooth-pictrogrammetje drukken voordat hij over de autospeakers gaat. Ook waneer ik gebeld word, moet ik sliden om op te nemen, geen probleem, maar dan moet ik weer op het bluetooth-pictogrammetje drukken om het geluid over de autospeakers te kunnen krijgen.

Ik hem al meerdere dingen geprobeerd, alleen het wil niet echt lukken. Weet iemand hoe ik dat bluetooth-pictogrammetje autoriseren kan, dat die standaard aanstaat als ik de telefoon met bluetooth verbonden heb met de auto?

Groeten,
Eeuwe Boonstra

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:48
Heb je de laatste software erop? Met 1.6 miste ik ook enkele BT functies :)

XXXVI

Verwijderd

Topicstarter
Ja hoor, de laatste. 2.1

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• Tsjilp
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Tsjilp

RS[I]ds

Mijn headset pakt ie wel automatisch als ie binnen bereik is, maar meestal wel pas na 1 a 2 seconden.
Als je in het bluetooth menu op je verbinding drukt (inhouden) en dan op opties drukt, kun je daar dan nog dingen instellen?

(bij mij staat er
Telefoon - Verbonden met audio van telefoon [V]
Media - Verbonden met audio van medium [V]
)

Raar... Is zo gek nog niet