Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Silverstone SG05 leverbaar?

Pagina: 1
Acties:

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Weet iemand toevallig een (reguliere) winkel waar ze de Silverstone SG05 300W behuizing op voorraad hebben? De webwinkels lijken allemaal leveringsproblemen te hebben en hebben geen idee wanneer het ding weer voorradig wordt.

Ik hoop er op dat één van jullie weet waar ze dit ding op voorraad hebben, anders zit ik komend weekend met een nieuwe pc die uit een berg losse onderdelen bestaat. :'(

Het gaat om onderstaand product:
pricewatch: Silverstone SG05

Metal up your ass

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:58
Nou, je hebt de link naar de pricewatch in je startpost staan.

IThal heeft er eentje op voorraad volgens de website
CD-romland heeft een show model beschikbaar
Conrad heeft 'm op 'direct leverbaar' staan
E-bug heeft hem op voorraad

Ik zie het probleem niet :s

En een computer kan ook draaien zonder behuizing, gewoon alles los op een niet geleidende ondergrond leggen ;)

[ Voor 25% gewijzigd door FastFred op 20-04-2011 12:21 ]

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
FastFred schreef op woensdag 20 april 2011 @ 12:19:
Nou, je hebt de link naar de pricewatch in je startpost staan.

IThal heeft er eentje op voorraad volgens de website
CD-romland heeft een show model beschikbaar
Conrad heeft 'm op 'direct leverbaar' staan
E-bug heeft hem op voorraad

Ik zie het probleem niet :s
Uit mijn ervaringen van deze week blijkt dat voorraadindicaties op websites helaas niet alles zeggen. Silverstone lijkt een leveringsprobleem te hebben. Daarom zoek ik een winkel die 'm met 100% zekerheid in het schap heeft staan en niet meer achteraf hoeft terug te komen op de levertijden. Dat is me deze week al meermaals overkomen.
- IThal heb ik vanochtend contact mee gezocht en nog geen reactie ontvangen.
- CD-romland stond er vanochtend niet bij... bedankt voor de tip!
- Conrad kan 'm niet direct uitleveren en zal dus ook tegen leveringsproblemen aanlopen.
- E-bug = Duits dus lastiger betalen en risico op vertraging ivm internationale verzending.
En een computer kan ook draaien zonder behuizing, gewoon alles los op een niet geleidende ondergrond leggen ;)
True, true. Maar ik stop m'n nieuwe spulletjes liever in een kastje. Dus als iemand nog een 'winkel op de hoek' weet waar ze 'm hebben staan, houd ik me aanbevolen.

Metal up your ass