Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Metastorm Provision

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views

• Tinussje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-06-2024
Beste GoT,

Ik ben voor mijn studie bezig met een modelleer opdracht. En nu moeten wij in het programma Metastorm Provision een model maken. Normaal gesproken gaat het hier altijd om een hierarchisch model, echter is onze case zo dat het gaat om een matrix structuur binnen de organisatie. Nu is mijn vraag of er mensen zijn die ervaring hebben met ProVision en die ons hierbij kunnen helpen. Deze matrixstructuur is standaard niet makkelijk te verwerken in ProVision, vandaar onze vraag.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je hebt helemaal geen vraag, je hebt als het ware een metavraag gesteld. Zoek eerst maar eens uit wat je concrete probleem is, dan kun je daarna een nieuw topic openen. "Ik moet iets gebruiken en weet niet hoe" is nét iets te breed, dan heb je er gewoon zelf geen moeite in gestoken. ;) Zie ook: De Quickstart.

Overigens weet ik niet zeker of je misschien niet in Software Engineering & Architecture moet zijn. Ik ken de software verder niet; check Waar hoort mijn topic? even voordat je een nieuw topic start. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.