Na het bouwen van mijn huis, en vooral het leefbaar maken, is het nu tijd om mijn eigen plek in te richten. Dit wordt volledig mijn eigen plek, met mijn eisen, mijn wensen, en waar met helemaal niemand anders rekening gehouden dient te worden. Mijn vrouw heeft hier niets te zoeken, en dit wordt dan ook verboden terrein voor haar.
Eerst een sketch hoe het er nu bij ligt:

En een legende:
Ook belangrijk is om te weten dat de muren en plafond nog niet afgewerkt zijn. Extra kabels trekken is dus mogelijk, maar niet gewenst. Kwa muurbedekking, plafond en verlichting is ook ALLES nog mogelijk, aangezien deze nog niet aangekocht of geinstalleerd zijn.
Dan heb ik een lijstje wat erin moet:
Mocht je zelf aan de slag willen, de google sketchup van je hier downloaden.
Bezie het als een enorme casemod, maar dan met een kamer in plaats van een case. Laat de ideeën maar komen!
Edit: Eerste uitwerking in 3D sketch:

Eerst een sketch hoe het er nu bij ligt:

En een legende:
- Rode blokjes: een combinatie van 2 stopcontacten en een netwerkaansluiting.
- Groene blokje: Coax/TV aansluiting
- Paarse blokjes: lichtschakelaar voor de respectievelijke ruimte
- Zwarte blok: ventilatieschacht, volledig omkast
- Bruine balk: gemetste muur in snelbouw
- Gele balk: deurgat (zonder deur)
Ook belangrijk is om te weten dat de muren en plafond nog niet afgewerkt zijn. Extra kabels trekken is dus mogelijk, maar niet gewenst. Kwa muurbedekking, plafond en verlichting is ook ALLES nog mogelijk, aangezien deze nog niet aangekocht of geinstalleerd zijn.
Dan heb ik een lijstje wat erin moet:
- Een bed voor als ik geen zin heb om naast mijn vrouw te slapen
- Een grote bureau (minimaal 1m40, bij voorkeur 1m60) waar de computer aan komt te staan met 2 22" schermen (wandmontage). In de toekomst komt er een waterkoeling bij (Zalman Reserator) en een all-in-one.
- Een TV meubel waar plaats is voor een TV (40" of 50") (bij voorkeur wandmontage), Playstation3, XBox360 en Wii
- Een rek om een berg DVD's games en boeken in te steken (hoeft niet super groot te zijn, junk gaat er toch uit)
- Een zithoek waar plaats is voor 4 personen voor een occasioneel gameavondje (was zelf aan het denken aan een combinatie van het bed en 2 fatboy zitzakken)
- Een hondenmand, waar mijn golden retriever in kan gaan liggen als ik achter mijn PC zit.
- Een Playseat/wheelstand + G25/27 model, opbergbaar wanneer niet in gebruik
- Een hoop decoratie die gewoon moeten in een game room.
Mocht je zelf aan de slag willen, de google sketchup van je hier downloaden.
Bezie het als een enorme casemod, maar dan met een kamer in plaats van een case. Laat de ideeën maar komen!
Edit: Eerste uitwerking in 3D sketch:

[ Voor 3% gewijzigd door Little Bear op 20-04-2011 21:53 ]
Life is simple, make choices, don't look back...