Djeez helion, mn eerste plekkie heeft lang gestaan, mooi verdiend, congrats met je chip ook, wat een temps! Wat voor een koeler gebruik je? Je voltage voor de 4500Mhz moet waarschij
nlijk flink omhoog, reken op 1,42-1,43v ofzo, maar aangezien de temps ruim onder de 80 blijven zou ik zeggen dat je het moet redden.. Rustig opbouwen, je komt er wel

Houd je geheugen maar lekker laag, kan je de qpi voltage en de bijbehorende temps ook lekker laag houden, t gaat nu vooral 'voor de benches' en niet meer om een 24/7 oc
wil eige
nlijk ook wel weer klooien, heb ook net 6gb hyper gt's 1866c7 binnen gesleept voor 80 euri (vond ze te mooi om te laten liggen), leuk bench geheugen, maar moet je wel een goede chip hebben om mee te benchen

eens kijken of ik nog wat moois kan vinden om mij in de strijd te werpen..

mijn huidige 53multi 2600k doet 4700Mhz @1,375v maar met geen mogelijkheid om onder de 1,6v 5200+ 3d stabiel te krijgen onder wc, dan schiet benchen ook niet zo op.
**millman loopt een beetje vast met oc'en, kan blijkbaar niet een leuk chippie vinden voor een leuke prijs... en denk je die te vinden, word je opgelicht voor 450 euro

Daar ging zo'n beetje mn laatste pc budget voor dit jaar, zucht.... voor die prijs had ik vast wel ergens een 57multi of hoger voor kunnen vinden, ach, thats life..