Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[win7] User selecteren bij boot (niet inloggen)

Pagina: 1
Acties:

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Topicstarter
Hallow medetweakerts :9

Mijn vader zat al een hele tijd te zeuren om een account op mijn PC... Ik heb uiteindelijk toegegeven en een account voor hem aangemaakt. Maar nu begin ik mij te ergeren aan het feit dat ik telkens ik de PC aanzet op mijn naam moet klikken, terwijl zijn account zelden tot nooit gebruikt wordt.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat wanneer ik mijn PC start automatisch mijn account geselecteerd wordt (zodat ik mijn wachtwoord kan invullen) ?

Google leert mij alleen maar hoe ik automatisch moet inloggen, maar dat wil ik net niet.

Alvast bedankt,
Mavamaarten.

Android developer & dürüm-liefhebber

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

je kan er toch gewoon heen tabben ?

Iperf

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Topicstarter
Jah, maar ik vind het belachelijk omdat ik vroeger gewoon snel mijn wachtwoord moest ingeven en klaar (een SSD maakt het snel ;) )
Nu staat daar een praktisch ongebruikte account in de weg en tabben... nja... dat doe ik nu al eigenlijk...

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

je kan je vaders account hiden, dan kan hij met 2* ctrl alt delete, op de normale manier inloggen (user/pass/(domein))

Iperf

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik snap het probleem eigenlijk niet zo?
De laatst gebruikte account heeft sowieso al de focus op je login scherm, kwestie van Classic Logon selecteren.
En dat kan zelfs via GPedit.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Topicstarter
Hmm, als ik gpedit.msc intyp flitst er even een explorer window en gaat weer weg...
Is er geen andere manier ?

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-11 14:25
in het register de instellingen maken die gpedit voor je doet. alleen GPedit is de beste manier.
Pagina: 1