Dell Dimension 9150 | Intel Pent.-IV 3,4 GHz | 3070 MB mem | 400 GB hd | GeForce 8600 GTS | Vista HP
Persoonlijk zou ik er niet al te veel tijd insteken. Eventuele bestanden die je vergeten bent in je laatste backup er af trekken via een linux distro of door de schijf uit de laptop te schroeven en aan je eigen systeem te hangen. Vervolgens een schone installatie erop. De kans dat je dit soort problemen echt volledig opgelost krijgt is dusdanig klein dat ik de moeite er niet meer voor neem.
Je kan een windows installatie ook zelf bestanden laten herstellen via "sfc /scannow", maar inderdaad: zou toch gewoon opnieuw installeren.
Idem. Het redden van bestanden en een clean install kost mij een paar uur. De rotzooi van andermans PC herstellen kost mij weken.Rupie schreef op woensdag 20 april 2011 @ 07:48:
Persoonlijk zou ik er niet al te veel tijd insteken. Eventuele bestanden die je vergeten bent in je laatste backup er af trekken via een linux distro of door de schijf uit de laptop te schroeven en aan je eigen systeem te hangen. Vervolgens een schone installatie erop. De kans dat je dit soort problemen echt helemaal volledig opgelost krijgt is dusdanig klein dat ik de moeite er niet meer voor neem.
Okay, lijkt me eigenlijk ook het beste plan. En nogmaals, ik heb nergens een werkbare oplossing gevonden, ook niet in oude posts van jaren terug.
Slotje.
Slotje.
Dell Dimension 9150 | Intel Pent.-IV 3,4 GHz | 3070 MB mem | 400 GB hd | GeForce 8600 GTS | Vista HP