Toon posts:

MSI of ASUS????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen:
Welke mobo is beter de msi van F250,-
of de ASUS P3BF???
En dan nog een vraag als je F300,-
hebt welke mobo kocht je dan?????

TNX voor jullie hulp

Verwijderd

persoonlijk zou ik voor de asus gaan omdat ik daar zelf nog nooit een probleem mee gehad heb. En vaak zijn goedkope onderdelen uiteindelijk duurder dan bij aanschaf duurdere ( jaja :) ). Koop liever kwaliteit

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:53
MSI is misschien niet zo bekend als Asus, maar maakt kwalitatief uitstekende borden (zie de vele lovende reviews van de BX-Master).

Zelf heb ik sinds kort een MSI 6309 bord (Socket-370, Via Apollo 133A) en ben daar zeer tevreden over. Er draait een Coppermine FCPGA 550E@733 op (met standaardkoeler).

Voor een review: http://www.firingsquad.com

Verwijderd

Ligt er aan wat je wil. Cellie overklokken en voorlopige geen Panty3 ben je het beste af met een goede BX-plank(komen nieuwe nog uit van Asus en MSI s370). Heb je een Panty3 FCPGA dan raad ik je een 133A plank aan. Ik heb zelf ook een MSI6309 en die is echt toppio. Maar ook de Asus P3V4X en de Abit 6VT4X zijn ok.....

Verwijderd

Ik heb zowel de Asus P%A rev.104 voor de K6-3-450, en mijn nieuwe is de MSI 6163Pro(maar ik zou jou de BXMaster ook aanraden) met de PIII550E@800, ik ben over deiden merken goed te spreken, alleen MSI is net als Abit een Tweakersbord, je kan er veel meer uit je processor halen.
BusRacing en Violtage Tweaking, Bus racing zelfs realtime onder Win98...

Verwijderd

BX moederborden zijn inmiddels allemaal behoorlijk uitontwikkeld, wat betekent dat de verschillen tussen merken ook kleiner worden. ASUS heeft een naam met de BX borden, en is ook stabiel, met goede support. Verder is er geen reden om ASUS te kopen. MSI BX is net zo goed, zo niet beter ivm overklokken. OOk goede support etc. Bovendien koop je voor 300 dacht ik geen ASUS, maar bij MSI hou je nog geld over. Kortom MSI = value for money.

Verwijderd

Ik zou zelf voor MSI gaan, is voor mij een van de betere. Helaas heb ik zelf nu een gigabyte moederbord, maar als ik weer een nieuwe pc koop dan ga ik echt wel voor MSI

Greetz
Pagina: 1