Ik ben voor het eerst bezig met webfonts en font-face. Ik krijg hem wel aan de praat in FF4 en Chrome, maar niet in IE8. Ik heb wel een .eot beschikbaar, en hij staat ook in de css. Ik zal vast iets fout doen, maar ik wet niet wat.
Dit is de url: *snip* Als je een link plaatst, plaats die dan naar een test-case, niet naar een "compleet af" site
Het font wat ik gebruik is Myriad Pro.
Dit is mijn css code op dit moment:
De #access is de div voor het menu, die met de labels. Aan de letter "g" is goed te zien welke er werkt, de Myriad Pro heeft een enkele krul onderdaan, Trebuchet is dubbel gekruld.
Ik heb wat dingen geprobeerd, met en zonder "format ('eot') maar dat helpt niet. Ook een .otf en .woff wordt niet geslikt (begrijpelijk). De src op een regel, of gecombineerd.
Ik zal vast wat over het hoofd zien, maar weet niet wat.
Dit is de url: *snip* Als je een link plaatst, plaats die dan naar een test-case, niet naar een "compleet af" site
Het font wat ik gebruik is Myriad Pro.
Dit is mijn css code op dit moment:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
| @font-face { font-family: 'myriadpro'; src: url('fonts/MyriadPro-Semibold.eot'), url('fonts/MyriadPro-Semibold.otf') format('opentype'); } #access { font-family: 'myriadpro', Trebuchet MS, Verdana, sans-serif; } |
De #access is de div voor het menu, die met de labels. Aan de letter "g" is goed te zien welke er werkt, de Myriad Pro heeft een enkele krul onderdaan, Trebuchet is dubbel gekruld.
Ik heb wat dingen geprobeerd, met en zonder "format ('eot') maar dat helpt niet. Ook een .otf en .woff wordt niet geslikt (begrijpelijk). De src op een regel, of gecombineerd.
Ik zal vast wat over het hoofd zien, maar weet niet wat.
[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 19-04-2011 15:31 ]