[Jobs] Zeer losjes of totaal niet gerelateerde vacatures

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Het valt me op dat er met grote regelmaat jobs gepost worden op T.net Jobs die weinig te maken hebben met IT. Ik snap dat het soms lastig kan zijn om ergens een grens te trekken, maar misschien moet er nog eens goed gekeken worden naar waar die grens precies ligt. Er zit nu naar mijn idee best veel ongerelateerde rommel tussen zoals pure Sales baantjes, waardoor de tracker aanzienlijk minder interessant wordt om naar te kijken.

Wat dan ook de uitkomst van zo'n discussie moge zijn, ik denk dat we het er allemaal wel over eens kunnen zijn dat deze vacature er zeker niet binnen valt:
jobs: Secretaresse
Misschien een idee om die even te lozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
Zover ik weet wordt jobs niet door tweakers zelf beheerd. Zij tonen alleen maar de informatie.
Zie ook het laatste stukje van Jaap hier: [Request] Stage onder Jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:44

bonzz.netninja

Niente baffi

Klopt, de jobs komen via VNU (o.a nationale vacaturebank) binnen. De huidige implementatie is mij ook een doorn in het oog als ik eerlijk ben. Voornamelijk qua relevantie schieten we helaas niet vaak met scherp. Je voorbeeld is daar een mooi voorbeeld van.

Aandachtspunt voor 2011 zijn dan ook, oa, jobs :)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl