"De muzak wordt na een paar seconden alweer abrupt onderbroken, nog voordat je de testruimte hebt betreden." Ik neem aan dat hier muziek hoort te staan
Weddings are basically funerals with cake.
Wikipedia: Muzakrobinh5 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 13:49:
"De muzak wordt na een paar seconden alweer abrupt onderbroken, nog voordat je de testruimte hebt betreden." Ik neem aan dat hier muziek hoort te staan
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
@robinh5: Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 41 + Wikipedia: Muzak
@vgroenewold: Lang leve Wikipedia: SteamPlay
@vgroenewold: Lang leve Wikipedia: SteamPlay
Ik zal zwijgen
Weddings are basically funerals with cake.
@wiethoofd: Ja, dat snap ik, maar dan kan je de andere prijzen ook net zo goed weglaten natuurlijk.
pricewatch: Portal 2 , Mac OS X
Er staan geen prijzen van de Mac OS X-versie in de Pricewatch, vandaar dat ze ook niet in de review staan.
Er staan geen prijzen van de Mac OS X-versie in de Pricewatch, vandaar dat ze ook niet in de review staan.
The devil is in the details.
Nee hoor, PS3 versie levert je wel een PC licentie op, dankzij Steamplay is die PC-licentie ook op OS X te gebruiken. Waarom er überhaupt een OS X only entry in de PW is slaat nergens op, het is een 2 in 1 licentie, de PS3 in feite een 3 in 1.punishedbrains schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 15:09:
@wiethoofd: Ja, dat snap ik, maar dan kan je de andere prijzen ook net zo goed weglaten natuurlijk.
Portal had geen lasers, maar energy balls. Deze worden vervangen door lasers in deel 2. Dit staat incorrect in het artikel.
@Hahn: De Mac OS X versie = de PC versie(misschien moet je hem dan downloaden, maar het is dezelfde versie).
@Hahn: De Mac OS X versie = de PC versie(misschien moet je hem dan downloaden, maar het is dezelfde versie).
Een tip voor de pc gebruikers:
als je blurry textures hebt moet je mat_picmip -1 in je console doen telkens als er een nieuwe map is geladen, dit is aangebracht als een bug op het Steam forum en als voorbeeld op shacknews de voor en na's
Heb het zelf nu ook eens gedaan en alles is redelijk leesbaar
als je blurry textures hebt moet je mat_picmip -1 in je console doen telkens als er een nieuwe map is geladen, dit is aangebracht als een bug op het Steam forum en als voorbeeld op shacknews de voor en na's
Heb het zelf nu ook eens gedaan en alles is redelijk leesbaar
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Pagina: 1