Mijn Nokia E71 geeft sinds een paar dagen aan dat mijn telefoongeheugen vol is en dat ik het moet verwijderen? Wie o wie kan mij helpen hoe ik dat kan verwijderen?
Zet de telefoon eerst eens uit en dan weer aan. Kijken of de E71 dan nog klaagt over een vol geheugen.
Ik heb gemerkt dat als ik mijn E71 lange tijd gebruikt en nooit uitzet, op een gegeven moment dingen niet meer goed werken en er allerlei foutmeldingen tevoorschijn komen die opgelost kunnen worden door de telefoon een keer uit en aan te zetten.
Ik heb gemerkt dat als ik mijn E71 lange tijd gebruikt en nooit uitzet, op een gegeven moment dingen niet meer goed werken en er allerlei foutmeldingen tevoorschijn komen die opgelost kunnen worden door de telefoon een keer uit en aan te zetten.
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Zoals je in Het algemeen beleid en de Forum FAQ kan lezen verwachten we hier eigen inzet. In je topic start blijkt uit niets dat je zelf al iets hebt ondernomen om je probleem op te lossen. Kijk bijvoorbeeld eens in andere topics op dit forum rond, gebruik een goede zoekwebsite als Google en maak dan je keuze. Wanneer je keuze op een onderwerp is gevallen staat het je vrij om een topic volgens de regels van het forum te openen. Ook zijn dit soort vragen vaak op te lossen door goed te zoeken op de website van de fabrikant, vaak zijn daar ook handleidingen te downloaden waar een mogelijke oplossing in kan staan.
Dit topic is gesloten omdat het niet voldoet aan het tonen van eigen initiatief.
Dit topic is gesloten omdat het niet voldoet aan het tonen van eigen initiatief.
[ Voor 14% gewijzigd door Bullet NL op 19-04-2011 10:44 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Dit topic is gesloten.
![]()