Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Firefox] start niet op, pas na sluiten via taakbeheer *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus wanneer ik firefox wil openen, dat hij niet opent.
en als ik kijk bij processen staat er 1tje open die maar 1.7mb gebruikt.
Wanneer ik taak beeindigen doe, kan ik hem wel weer openen.
Heb alles al verwijderd van mozilla, maar hij blijft dit doen.
Iemand enig idee?

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:33

Umbrah

The Incredible MapMan

Heb je misschien plug-ins geïnstalleerd? Probeer eens een schoon, nieuw profiel aan te maken in firefox of het te starten in save-mode.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik ben bang dat je wat te kort door de bocht bent v.w.b. gegeven informatie. Kan je wat duidelijker zijn?

Welk OS en welke versie van Firefox? In beide gevallen: zorg dat je uptodate bent. Alles van Mozilla verwijderd: wat is 'alles'? <== zie ook de vraag hierboven, je hebt zowel het profiel als Ff zelf verwijderd (en de installer opnieuw gedownload vanaf http://nl.www.mozilla.com/nl/firefox/ ?)

Inderdaad kans dat je toch niet alles hebt verwijderd en er nog een plugin draait: Probeer bovenstaande tips. Verder wil je natuurlijk http://gathering.tweakers...&where=Dit+forum#hitstart etc. bekijken (je bent niet de enige met dit probleem).

offtopic:
De titel was "Firefox opent slecht probleem". Maar Firefox opent geen problemen, dus ik pas de topictitel even aan. :)

[ Voor 15% gewijzigd door F_J_K op 19-04-2011 10:20 . Reden: zoekopdracht vergeten te copypasten... ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ja probeer ik wel even, ik draai win 7 en FF 4, profiel heb ik niet verwijderd.
Want ik vertrouw mn backup proggie nog niet heel erg, nooit gebruikt.

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:13
Wat je nu post van Windows 7 en Firefox 4 is nog vrij onduidelijk
Windows 7 heeft ook verschillende versies. Probeer zo duidelijk mogelijk te vermelden (service pack?)

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:49
Heb je toevallig voordat je Firefox opent al een keer Firefox open gehad?
Ik had namelijk hetzelfde probleem maar bij mij duurde het gewoon ontzettend lang voordat Firefox daadwerkelijk afgesloten was... Als ik dus gelijk weer Firefox wou opstarten kreeg ik de melding dat firefox al draaide.

MTB Trail Traffic

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ff al open: ik mag hopen dat de topicstarter al eens heeft gereboot en het dan ook heeft. (Zo niet: foei, zo wel: dat soort dingen wil je dus in de topicstart zetten, handig voor het troubleshooting).

Zolang je het profiel niet verwijderd heb je "natuurlijk" niets relevants verwijderd: instellingen, addons, etc komen dan na een reinstall gewoon terug. Je wilt toch echt even safe mode / ander profiel testen. Profiel kan je ipv. verwijderen natuurlijk even hernoemen/verplaatsen, zodat je het nog hebt. Ook kan je een nieuw profile aanmaken (http://support.mozilla.com/en-US/kb/Profiles)

offtopic:
Backups die je niet test voor je het nodig hebt, zijn geen backups. (En een backup is geen backup). Altijd testen! :Y)

Zie ook mijn edit: je bent niet de enige, check ook even de pogingen van anderen, al ga ik er van uit dat je dit al hebt gedaan. Geef even aan wat daar uit is gekomen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-11 08:18

mickjuh

Good news everyone!

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 10:12:
Ik heb dus wanneer ik firefox wil openen, dat hij niet opent.
en als ik kijk bij processen staat er 1tje open die maar 1.7mb gebruikt.
Ik had geloof ik hetzelfde gehad. Firefox kon ik 6x openen en dan wilde hij nog niet starten, er zijn dan wel 6 processen actief. Na het sluiten van de processen en het opnieuw proberen wilde het soms wel.

Ik heb zelf hierover ook een topic aangemaakt: link

Na het uitschakelen van diverse add ons en herinstallatie van Firefox en aanmaken van nieuw Firefox profiel leek het beter te gaan maar het probleem was er even later weer. Ik heb uiteindelijk een herinstallatie van Windows 7 gedaan, dat koste me minder tijd.

[ Voor 5% gewijzigd door mickjuh op 19-04-2011 10:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
mickjuh schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 10:29:
[...]

Ik had geloof ik hetzelfde gehad. Firefox kon ik 6x openen en dan wilde hij nog niet starten, er zijn dan wel 6 processen actief. Na het sluiten van de processen en het opnieuw proberen wilde het soms wel.

Ik heb zelf hierover ook een topic aangemaakt: link

Na het uitschakelen van diverse add ons en herinstallatie van Firefox en aanmaken van nieuw Firefox profiel leek het beter te gaan maar het probleem was er even later weer. Ik heb uiteindelijk een herinstallatie van Windows 7 gedaan, dat koste me minder tijd.
Ja klopt heb al het bovenstaande gedaan en leek ook beter, maar nu is het ook weer terug
dus idd windows 7 opnieuw er maar op weer, bedankt voor jullie hulp anyway ;)
Pagina: 1