Heb sinds kort een Sony 46 HX800.
Deze heb ik met HDMI 1.4 aangesloten op mijn PC.
Geluid gaat via de geluidskaart (optical) naar mijn receiver.
HDMI audio heb ik uitgeschakeld in de nvidia driver.
Nvidia driver geeft aan dat de connectie HDCP is.
Tot zo ver prima.
Echter, wanneer ik een 3D Bluray in mijn pc prop en deze afspeel, ziet het er niet echt 3D uit op de tv.
De TV geeft niet aan dat er een 3D signaal wordt ontvangen.
Kan wel handmatig de tv in 3D mode zetten, maar dan wordt het geemuleerd, niet native 3D.
Wanneer ik dezelfde 3D Bluray in mijn Sony BDP-S480 prop, (via HDMI 1.4 op de tv en via coax digitaal naar de receiver) komt de tv automatisch met de melding "3D signal detected" en schakelt de 3D transmitter in, native 3D dus, geen emulatie van het 2D signaal.
Met de bril op ziet het e.a. er dan wel echt leuk in 3D uit.
De vraag is nu, wat doe ik fout op mijn pc en hoe kan ik het zelfde beeld als uit de S480 uit mijn pc richting de tv persen.
Heb al diverse software pakketten geprobeerd (PowerDVD & Total Media Theatre), maar geen succes dus ver.
Iemand tips?
Deze heb ik met HDMI 1.4 aangesloten op mijn PC.
Geluid gaat via de geluidskaart (optical) naar mijn receiver.
HDMI audio heb ik uitgeschakeld in de nvidia driver.
Nvidia driver geeft aan dat de connectie HDCP is.
Tot zo ver prima.
Echter, wanneer ik een 3D Bluray in mijn pc prop en deze afspeel, ziet het er niet echt 3D uit op de tv.
De TV geeft niet aan dat er een 3D signaal wordt ontvangen.
Kan wel handmatig de tv in 3D mode zetten, maar dan wordt het geemuleerd, niet native 3D.
Wanneer ik dezelfde 3D Bluray in mijn Sony BDP-S480 prop, (via HDMI 1.4 op de tv en via coax digitaal naar de receiver) komt de tv automatisch met de melding "3D signal detected" en schakelt de 3D transmitter in, native 3D dus, geen emulatie van het 2D signaal.
Met de bril op ziet het e.a. er dan wel echt leuk in 3D uit.
De vraag is nu, wat doe ik fout op mijn pc en hoe kan ik het zelfde beeld als uit de S480 uit mijn pc richting de tv persen.
Heb al diverse software pakketten geprobeerd (PowerDVD & Total Media Theatre), maar geen succes dus ver.
Iemand tips?