Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KMeijer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-01-2024
Wegens behoefte aan dual band functionaliteit heb ik een netgear router vervangen door een WL-350 van Sitecom. Ik had een WNHDE111 set tussen het modem en mijn pc. Nu heb ik één van deze uit de set op mijn WL-350 aangesloten.
Vanaf het begin heb ik een haperende internetverbinding en uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat ik een dramatisch pakketverlies heb (dergelijke problemen had ik hiervoor enkel bij het aanzetten van bitcomet). De WL-350 rechtstreekts aansluiten levert uiteraard geen pakketverlies op.
Om uit te sluiten dat het verstoring door muren e.d. is, heb ik de router in de buurt van de PC gezet, zonder resultaat. Ik heb al veel instellingen geprobeerd te veranderen, helaas zonder succes. Iemand ervaring met deze problemen en bovenal een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan misschien even in Command Prompt met de opdracht "tracert gevolgt door website of ip adres" (zonder ") kijken waar het precies fout gaat, pas als je weet waar je de pakketjes verliest kan je zoeken naar een oplossing.

Sowieso vind de ik de overstap van Netgear naar Sitecom een vrij slechte keus, naar mijn mening kunnen Sitecom router niet tippen aan een Netgear of Linksys.

Heb je voor aanschaf wel de reviews bekeken?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2011 20:25 . Reden: Erg slechte scores bij reviews ]