[Samsung Monte] Herhaaldelijk defecte simcard

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Hee mensen,

Ik heb afgelopen zomer voor 210 euro een simlock vrije samsung monte gekocht. maar nu heeft hij 3 maanden geleden op rare wijze 2 van mijn simkaarten gesloopt, toen heb ik een nieuwe gekocht en nu heeft hij al weer 1 simkaart gesloopt en de telefoon werkt nog gewoon goed met hij maakt de sim kaarten om de zoveel tijd gewoon kapot. Ik vraag me af wat ik tegen ze zou kunnen eisen. het aankoop bedrag terug of een deel daarvan? of wat lijkt jullie logisch dat ze mij zouden aanbieden?

alvast bedankt voor de moeite

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 19:20

Bullet NL

Eigen Wijs

Je geeft erg weinig noodzakelijke informatie om te kunnen bepalen wat er aan de hand is of om advies te geven wat je het beste zou kunnen doen.

Je geeft aan dat je in 2010 een simlock vrij toestel hebt gekocht, was hij op dat moment nieuw? Zo ja, dan heb je recht op garantie en kan je het toestel bij Samsung (of een repaircenter van Samsung) ter reparatie aanbieden.

Overigens is het niet gebruikelijk om na zolang een aankoop bedrag of deel daarvan terug te eisen, hier kan je echter meer informatie over vinden door gebruik te maken van een goede zoek website.

ps. Ik heb je topic titel aangepast, het was op basis van de topictitel totaal onduidelijk wat precies je probleem is.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
oke, bedankt voor je informatie, ja de telefoon was nieuw gekocht en ben er vandaag mee naar de winkel geweest heb hem kunnen laten opsturen en dat zou ongeveer 3 weken duren. ik zou een "Hoogwaardig" Leen toestel krijgen maar heb nu echt de minimalistische mobiel die er nu op de markt te koop is, nieuw prijs is denk 20 euro maar moest wel mooi 50 euro borg betalen maarja ben wel blij dat er tenminste iets aan gedaan word. en hopen dat ik mijn mobiel weer snel terug hebt:) bedankt voor je antwoord

en van mij mag er een slotje op.

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 19:20

Bullet NL

Eigen Wijs

Bij deze, dit topic is gesloten.

Cogitationis poenam nemo patitur

Dit topic is gesloten.