Toon posts:

Ipod met waterstoring 'usb device not recognized'.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn ipod is een keer meegewassen en heeft het er niet goed van afgebracht.
Display licht niet meer op, batterij laad bijna niet meer goed op,
het werkt nog wel mits op de adapter aangesloten.
Tot voorkort kon ik de ipod ook nog probleemloos aan de laptop hangen om de mp3s te wijzigen.
Helaas, nu kan ik hem ineens niet meer connecten en blijft de boodschap 'usb device not recognized' komen.

Heb de laptop herstart met 2 minuten de voeding eraf, heb itunes herinstalleerd.
Zijn er nog opties die het proberen waard zijn, bestaat er bijvoorbeeld een losse ipod driver?

Ipod Nano G4
Laptop x64 Vista

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-10 11:33
Ik denk niet dat je het probleem in je laptop moet zoeken maar in je ipod. Klint als een beetje corrosie die je ipod nu definitief laat overlijden eerlijk gezegd.
Eventueel zou je kunnen proberen wat er gebeurd als je de ipod op een ander systeem aansluit. Ik heb alleen het vermoeden dat je dan exact hetzelfde probleem gaat krijgen. Water en elenctronica is vaak niet een echt gunstige combi. Al lijkt sommige apparatuur het in het begin te overleven, de kans is dan groot dat het spul na een tijdje alsnog de geest gaat geven...

[ Voor 36% gewijzigd door Rupie op 18-04-2011 16:13 ]

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03 22:21
Ik ben bang dat vanwege corrosie je connector in je ipod toch kapot gegaan is. Gebeurt vaker met apparaten die last hebben van waterschade. Eerst werken ze soms nog even goed, maar doordat het over tijd gaat roesten, komen er alsnog problemen boven water (excuse the pun :P).

edit: Wat Rupie zegt dus... ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Rossi op 18-04-2011 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Ben het eens met Rupie & Rossi.

Je hardware van je iPod word gewoon aangetast door de waterschade. Je had al blij moeten zijn dat hij het nog even had gedaan nadat je hem gewassen hebt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:19

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat heeft dit in vredesnaam met processors, moederborden of geheugen te maken :?

Je hebt je iPod mishandeld en nu werkt het niet meer. Dat is een probleem met je iPod.

Move PMG -> iPPPT

Oslik blyat! Oslik!