Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-11 17:16

Roshnak

PSN: Roshgill

Topicstarter
Ik heb een irritant probleempje.

Ik heb een BB Torch 9800 met een telfort abbo +internet.

Elke keer als ik van mijn WiFi af ga en ik op het internet van telfort wil moet ik mijn telefoon eerst uitzetten en de batterij eruit halen voordat ik op het internet kan van Telfort.

Heeft iemand anders dit probleem ook en is dit op te lossen?

• FRanatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-11 17:32
Het heeft waarschijnlijk te maken met je APN instellingen. Daar zou je eens moeten kijken naar de instellingen. Waarschijnlijk zal telfort je kunnen helpen daarmee.

Als ik het goed heb begrepen heb je bij telfort geen BIS ondersteuning, dus feitelijk heb je een manke blackberry.

Internetten is inderdaad mogelijk maar niet zoals het echt 'bedoeld' is op de blackberry. Dit soort problemen zul je dus mogelijk voor lief moeten nemen.

• Roshnak

Roshnak

Topicstarter
Ik weet dat telfort geen bis heeft maar daarom zal ik toch wel altijd met telfort internet moeten kunnen connecten zonder dat ik mijn bb aldoor moet uitzetten en de batterij eruit moet halen?

• Roshnak

Roshnak

Topicstarter
En is het misschien ook mogelijk om BIS apart erbij te nemen?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We verwachten op GoT dat je zelf het een en ander probeert voordat je hier aanklopt. In je topicstart is niets van eigen inzet te zien, en daarom voldoet dit topic dus niet aan Het algemeen beleid. Oftewel, dit topic gaat op slot.

Dit topic is gesloten.