Hallo, na een zeer geslaagd lanweekendje bij vrienden thuis heb ik opeens problemen om windows in te komen. Ik heb qua hardware niets veranderd:
i5 2500k
asus p8p67 evo
xfx 6850
8 gb mach extreme copper
vertex 2 ssd
1tb opslag hdd
windows 7 ultimate 64 bit.
Enige wat ik heb gedaan is een tweetal harde schijven aan mijn pc gehangen met data en die weer losgekoppeld, uiteraard wanneer de pc uit stond. voor de rest geen updates gedaan, alleen wat games geinstalleerd en hele weekend geen problemen gehad.
Ik kom thuis sluit de boel aan en elke opstart een bsod, systeem herstel werkt niet, windows vind geen probleem en geheugen check is ok.
Ik snap niet wat er nou verkeerd zou zijn gegaan...
Wat kan ik nog doen naast totale herinstallatie van windows?
logischerwijze zit ik nu op een andere pc uiteraard.
pc is wel oced maar alles binnen de perken en normale temps ed. ook rustig gereden naar huis dus lijkt me ook onwaarschijnlijk dat iets daardoor kapot is.
Ik heb al systeem herstel gedaan naar een punt voor de lan maar dat hielp ook niets.
ik kan nog een minimale opstart doen zonder geluidskaart en videokaart enz.
i5 2500k
asus p8p67 evo
xfx 6850
8 gb mach extreme copper
vertex 2 ssd
1tb opslag hdd
windows 7 ultimate 64 bit.
Enige wat ik heb gedaan is een tweetal harde schijven aan mijn pc gehangen met data en die weer losgekoppeld, uiteraard wanneer de pc uit stond. voor de rest geen updates gedaan, alleen wat games geinstalleerd en hele weekend geen problemen gehad.
Ik kom thuis sluit de boel aan en elke opstart een bsod, systeem herstel werkt niet, windows vind geen probleem en geheugen check is ok.
Ik snap niet wat er nou verkeerd zou zijn gegaan...
Wat kan ik nog doen naast totale herinstallatie van windows?
logischerwijze zit ik nu op een andere pc uiteraard.
pc is wel oced maar alles binnen de perken en normale temps ed. ook rustig gereden naar huis dus lijkt me ook onwaarschijnlijk dat iets daardoor kapot is.
Ik heb al systeem herstel gedaan naar een punt voor de lan maar dat hielp ook niets.
ik kan nog een minimale opstart doen zonder geluidskaart en videokaart enz.
[ Voor 21% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-04-2011 16:05 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker