wat denk je zelf??
een blue-orb is een relatief klein prul dingetje.
als je er een kwaliteit heatsink opzet met een fijn fannetje is dat imo een stuk beter.
maar er moet natuurlijk niet te veel gewicht aan je kaart gaan hangen.
ik zou kijken voor een grotere orb (chrome ofzo) en die goed te monteren.
Of een coolermaster (kleintje, kost 25,- of minder)
btw. op een oud ibm toetsenbord tikken is best lastig met -,(,), etc. te typen
een blue-orb is een relatief klein prul dingetje.
als je er een kwaliteit heatsink opzet met een fijn fannetje is dat imo een stuk beter.
maar er moet natuurlijk niet te veel gewicht aan je kaart gaan hangen.
ik zou kijken voor een grotere orb (chrome ofzo) en die goed te monteren.
Of een coolermaster (kleintje, kost 25,- of minder)
btw. op een oud ibm toetsenbord tikken is best lastig met -,(,), etc. te typen
Weet iemand waar dat ookal weer stond, dat ze een Fop38 heatsink als geheugen heatsinks op een geforce hadden gemaakt?
Ik heb een Golden Orb op mijn GF2 core zitten. Maakt nog geen ruk uit hoor ( 220MHz )
Die-hard Brexiteer
Er was een artiekel waar ze de heatsink in stukken hadden gemaakt van een Fop(38). Een soort waaier. Nu zoek ik dat artiekel. Heb al op de main gezocht maar kon nie vinden. En hier doet de search het niet
ik denk dat je toch niet zo extreem hoeft te koelen, met een beetje luchtkoeling kom je idd niet veeel verder dan zonder.
Dat is wel leuk jah, maar iemand toevallig al het URL met die Fop Heatsink als Geforce Memory Sinks?
Peltier cooling voor mijn 3D kaart gaat wel een beetje ver.. Maar ik wil een Chrome orb, een Blue orb, een Low Profile orb, een Golden orb of een Spire orb op mijn 3D kaart zetten. Ik weet alleen niet wat het beste is.
Pagina: 1