Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Openen en sluiten van plaatjes met 1 druk op de knop

Pagina: 1
Acties:

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Topicstarter
In het artikel nieuws: Xigmatek introduceert forse Elysium-behuizing kan je op de plaatjes klikken. Als ik het plaatje "ff snel" wil bekijken klik ik op het betreffende plaatje om het te openen. Aangezien dat geen plaatje is waar je op in kan zoomen met een een resolutie van 1920x1200 zou het dan ook mogelijk zijn om het plaatje weer met 1 klik te kunnen sluiten?
offtopic:
Zal of geen hoge prio zijn of makkelijk in te voeren zijn, maar het lijkt mij handig als het plaatjes zijn waarop je toch niet kan inzoomen.

Bug/design flaw; Om nog even door te gaan op het vorige. Als je op het plaatje klikt en je venster zo klein maakt dat je wel op het plaatje in kan zoomen en dan het venster groter maakt is het plaatje "out of center" en mis ik het overzicht van de andere plaatjes.

Win7 + Opera 11.10 :).

Edit1: In IE9 zoom ik in als ik het venster kleiner heb gemaakt en maak ik mijn venster groter. Dan moet ik eerst weer uitzoomen om de overige plaatjes te kunnen zien.

[ Voor 8% gewijzigd door Ventrigo op 18-04-2011 13:18 . Reden: Toevoeging van IE9 ]

Self reflection is the school of wisdom

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:43

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Je bedoelt een keer "ESC" drukken? :P

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Ik denk dat het nogal verwarrend zal zijn als een klik op het plaatje in het ene geval inzoomed op het plaatje en in het andere geval juist de imageviewer sluit. Daarnaast zijn er al mogelijkheden om de imageviewer snel te sluiten: zoals MueR al aangeeft door op ESC te drukken, of door ergens naast de imageviewer te klikken.

Intentionally left blank

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Topicstarter
MueR schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:43:
Je bedoelt een keer "ESC" drukken? :P
Die wist ik nog niet ;). Maar is het dan mogelijk om die zwarte rand wat kleiner te maken? Als je er naast wil klikken is de afstand niet veel korter dan naar de "[X]".
offtopic:
Is er ook een overzicht met shortcuts die Tweakers.net gebruikt?

Self reflection is the school of wisdom

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:00

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

crisp schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:52:
Ik denk dat het nogal verwarrend zal zijn als een klik op het plaatje in het ene geval inzoomed op het plaatje en in het andere geval juist de imageviewer sluit. Daarnaast zijn er al mogelijkheden om de imageviewer snel te sluiten: zoals MueR al aangeeft door op ESC te drukken, of door ergens naast de imageviewer te klikken.
Nadeel is dat als je op een wat lagere resolutie werkt kun je niet echt goed naast de imageviewer klikken. Vooral als de foto's hoger zijn dan de resolutie van het scherm.... ESC werkt wel maar eigenlijk zou een andere manier om het weg te klikken makkelijker zijn...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Touchdomex schreef op maandag 18 april 2011 @ 14:12:
[...]

Nadeel is dat als je op een wat lagere resolutie werkt kun je niet echt goed naast de imageviewer klikken. Vooral als de foto's hoger zijn dan de resolutie van het scherm.... ESC werkt wel maar eigenlijk zou een andere manier om het weg te klikken makkelijker zijn...
Daarom zit er ook nog een sluitkruisje rechtsboven :P

Intentionally left blank

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:00

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

crisp schreef op maandag 18 april 2011 @ 14:14:
[...]

Daarom zit er ook nog een sluitkruisje rechtsboven :P
Dan moet je scrollen in sommige gevallen Dat kan niet op de foto of op de viewer. Je moet dan dus extra nog naar rechts gaan om met de scrollbalk naar de kruis toe scrollen.... Zal straks een voorbeeld opzoeken van wat ik bedoel.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Pagina: 1