DarkKnight schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:05:
[...]
Bedoel je hier dat je de kabels onderling verwisseld hebt en dat toen de kleuren ook wisselden van scherm? Zo ja, dan lijkt mij dit een duidelijk kabel probleem. Óf als je de kabels op dezelfde uitgang hebt laten zitten en alleen aan monitor kant hebt omgedraaid, dan kan het een probleem met een vande uitgangen op je videokaart zijn. Dit laatste heb ik zelf een paar jaar terug gehad, waarbij ik maar één van de twee dvi uitgangen kon gebruiken van mij videokaart.
Ik heb de kabels aan de achterkant van de videokaart veranderd, toen hield het probleem aan, vervolgens videokaart van plaats veranderd, toen weer hetzelfde probleem aan beide schermen. Dus dan moet het dus aan een van de kabels liggen.
Maar tot die conclusie wilde ik zelf nog niet komen, omdat Windows dus een van mijn schermen aangeeft als Analog? En dat is voor mij nog steeds een raadsel waarom hij dat aangeeft.
Snap jouw cynische opmerking niet zo zeer. Zonde om dit uit te stralen als moderator, geef mij gewoon een helpende hand. Ik kom niet voor niks een vraag stellen.
[
Voor 17% gewijzigd door
arnhoe op 18-04-2011 12:10
]