-
[ Voor 100% gewijzigd door arnhoe op 19-04-2011 10:12 ]
[ Voor 100% gewijzigd door arnhoe op 19-04-2011 10:12 ]
Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"
Je verwisselt de kabels en het probleem zit ineens op het andere scherm? Dan denk ik dat het te maken heeft met de zwaartekrachtarnhoe schreef op maandag 18 april 2011 @ 11:56:
Ik heb de DVI kabels verwisseld, vervolgens komt het zelfde probleem niet op de linker maar op het rechterscherm.
Bedoel je hier dat je de kabels onderling verwisseld hebt en dat toen de kleuren ook wisselden van scherm? Zo ja, dan lijkt mij dit een duidelijk kabel probleem. Óf als je de kabels op dezelfde uitgang hebt laten zitten en alleen aan monitor kant hebt omgedraaid, dan kan het een probleem met een vande uitgangen op je videokaart zijn. Dit laatste heb ik zelf een paar jaar terug gehad, waarbij ik maar één van de twee dvi uitgangen kon gebruiken van mij videokaart.arnhoe schreef op maandag 18 april 2011 @ 11:56:
Ik heb de DVI kabels verwisseld, vervolgens komt het zelfde probleem niet op de linker maar op het rechterscherm.
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
Ik heb de kabels aan de achterkant van de videokaart veranderd, toen hield het probleem aan, vervolgens videokaart van plaats veranderd, toen weer hetzelfde probleem aan beide schermen. Dus dan moet het dus aan een van de kabels liggen.DarkKnight schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:05:
[...]
Bedoel je hier dat je de kabels onderling verwisseld hebt en dat toen de kleuren ook wisselden van scherm? Zo ja, dan lijkt mij dit een duidelijk kabel probleem. Óf als je de kabels op dezelfde uitgang hebt laten zitten en alleen aan monitor kant hebt omgedraaid, dan kan het een probleem met een vande uitgangen op je videokaart zijn. Dit laatste heb ik zelf een paar jaar terug gehad, waarbij ik maar één van de twee dvi uitgangen kon gebruiken van mij videokaart.
Snap jouw cynische opmerking niet zo zeer. Zonde om dit uit te stralen als moderator, geef mij gewoon een helpende hand. Ik kom niet voor niks een vraag stellen.Rupie schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:04:
[...]
Je verwisselt de kabels en het probleem zit ineens op het andere scherm? Dan denk ik dat het te maken heeft met de zwaartekracht
[ Voor 17% gewijzigd door arnhoe op 18-04-2011 12:10 ]
Zoals de moderator al met een grapje probeerde aan te geven, de oplossing lijkt volgens jouw beschrijving vrij voor de hand liggend... in bovenstaande zin staat de oplossing; Als je de kabels wisselt en daarmee wisselt het probleem mee = defecte kabel.arnhoe schreef op maandag 18 april 2011 @ 11:56:Ik heb de DVI kabels verwisseld, vervolgens komt het zelfde probleem niet op de linker maar op het rechterscherm.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq