gamesshoppen.nl games nog niet aangekomen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet niet of ik deze post in het juiste topic heb geplaatst, maar een tijdje geleden heb ik 2 games besteld bij gamesshoppen.nl. Op 01/04/2011 kreeg ik een mailtje dat de games verzonden zijn naar mijn thuisadres. Nu 18 dagen later heb ik nog steeds niet ontvangen. Heb hen gecontacteerd en ze hadden me enkel te vertellen dat verzendingen naar Belgie nogal "vrij" lang onderweg waren. Nu heb ik hen nogmaals gecontacteerd om een bewijs te vragen of de games daadwerkelijk verzonden zijn, maar tot nu toe nog geen antwoord ontvangen (vind het vrij raar dat een verzending naar België zo lang kan duren).

Zijn er hier nog mensen die negatieve ervaringen hebben met gamesshoppen.nl?
Wat kan ik doen als ik de games niet ontvang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Ik ken de regelgeving in Belgie niet, maar in NL heb je de wet "kopen op afstand". Daarin staat dat het product binnen 30 dagen geleverd moet worden.

Er staat op jewaro.nl wel een telefoonnummer overigens, dat zou je kunnen proberen: 010-2237307

Het is een 3-mans vofje dus zal weinig verschil zitten tussen de shops en contactmogelijkheden.

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 18-04-2011 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Dit lijkt me meer iets voor het Shopping Forum, bij deze verplaatst.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nogmaals gemailed voor een bewijs van verzending en reeds paar keer getelefoneerd maar niemand neemt op... zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Bosmonster schreef op maandag 18 april 2011 @ 11:16:
Ik ken de regelgeving in Belgie niet, maar in NL heb je de wet "kopen op afstand". Daarin staat dat het product binnen 30 dagen geleverd moet worden.
Heeft een NL winkel te maken met de BE wetgeving? En andersom: mag een Belg die vanuit BE besteld uitgaan van de NL wetgeving? Of iets er tussen in? (Geen retorische vraag: het antwoord weet ik niet).

--

Andere ervaringen kan je 'natuurlijk' vinden via http://tweakers.net/shopr...gamesshoppen-punt-nl.html

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 09:24:
Nogmaals gemailed voor een bewijs van verzending en reeds paar keer getelefoneerd maar niemand neemt op... zucht...
Een bewijs van verzending zal uit de fysieke adminstratie moeten komen, wat dus best lang kan duren voordat iemand zin/tijd heeft om te gaan zoeken. Volgens mij wil je gewoon weten wanneer het product is verzonden, dus ik zou dat vragen (wellicht kunnen ze dat eenvoudig electronisch inzien). Verder kun je vragen welke oplossing zij zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ze hadden me al gezegd dat de games op 1/04 opgestuurd waren. Aangezien ik zelf nogal geregeld zaken verzend (heb een eigen zaak) kan ik het niet geloven dat de verzending zolang duurt. Daarom vroeg ik naar een bewijs, maar tot op heden heb ik nog geen reactie gekregen. Waaruit ik concludeer is dat ze met mijn voeten aan het spelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens wel vaker gehoord dat verzendingen van NL naar BE verschrikkelijk lang kunnen duren, dus ongehoord is het niet. Na 18 dagen mag je echter wel gaan klagen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ze nogmaals gemailed maar nu via het formulier op jewaro.nl. Heb net een bevestiging gekregen van mijn klacht en ze beweren dit binnen 8 uur te beantwoorden... ik ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipvD
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 09:16

PhilipvD

Ondertiteld

Even een toevoeging, ik heb zelf al een stuk of 5 bestellingen bij gamesshoppen geplaatst en deze zijn tot nu toe allemaal goed en snel verwerkt en ook binnen 2 dagen aangekomen.
Ik denk dus zeker niet dat ze dit expres doen maar dat er misschien toch iets fout is gegaan met de post? Mijn bestellingen waren allemaal binnen Nederland dus over verzending naar België kan ik helaas geen ervaringen delen.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb reactie ontvangen op mijn bericht via het formulier op jewaro.nl (dus niet op gamesshoppen.nl). Ze zeiden dat ze nog niets van mijn probleem hadden gehoord (ook al wisten ze dat het over Shift 2 ging en Homeworld, wat ik trouwens niet had aangegeven in mijn mail, en ook geen bestelnummer had meegegeven).

"Ten eerste hebben wij u hier nog niet over gehoord, wij horen nu dus voor het eerst dat uw bestelling nog niet is aangekomen en zodoende hier ook nog niet op hebben kunnen anticiperen. Ten tweede kunnen wij zendingen wel volgen, mits het om pakketpost gaat, en games gaan gewoon per brievenbuspost. Kunt u aangeven of u 1 van de 2 games al heeft ontvangen? Of zijn zowel Shift 2 als Homefront nog niet aangekomen?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 14:58:
Ik heb trouwens wel vaker gehoord dat verzendingen van NL naar BE verschrikkelijk lang kunnen duren, dus ongehoord is het niet. Na 18 dagen mag je echter wel gaan klagen lijkt mij.
Klopt, kan zo een paar (lees: 3) weken overeen gaan. Ook al eens meegemaakt...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heel slim zijn ze daar bij jewaro.nl toch nie me dunkt, vandaag nog mail gekregen van hen :
"Beste Jens De Braekeleer,

Beide games zijn enige tijd geleden al naar u verstuurd.
Deze zijn los van elkaar verstuurd."

Jah... dat wist ik dus ook wel al 20 dagen geleden hoor !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze week op gamesync.nl 2 games besteld, en vandaag games ontvangen. Dus op 3 dagen. Wat een verschil met gamesshoppen.nl waar ik nu al 22 dagen op wacht voor mijn games !!! Ook willen ze niet meer terugmailen of zijn ze onbereikbaar via telefoon. Ben ik nu te veeleisend of mag ik al beginnen denken dat dit vrij verdacht lijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leesvoer: http://blog.iusmentis.com...ding-bij-koop-op-afstand/

Probeer even een vast contactpersoon te vinden binnen die winkel en vraag of hij even kan bellen. Dan afspraken maken wat de volgende stappen zijn en wat de consequenties zijn als die stappen niet worden nagekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb eindelijk nog eens een reactie mogen ontvangen van hen, waarin ze melden dat ze me niet meer willen helpen aangezien ik hier op tweakers.net een negatieve review over hen geschreven heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-09 22:01

alwinus

Tweaked

Topbedrijf! Tjonge wat kinderachtig. Laat ze eens echt helpen ipv halve gare mailtjes te sturen. Zitten daar een stel pubers in die winkel die nogal snel op hun p*k getrapt zijn blijkbaar. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht net hetzelfde maar jah... ik ga maar niet op hun mailtje reageren, anders kom ik ook maar kinderachtig over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Is het wellicht handig om de wet koop op afstand te gebruiken en bij een andere winkel die producten aan te schaffen?

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 13:10
dan mag je ze nu helemaal negatief af'plassen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Boudewijn schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 08:20:
Is het wellicht handig om de wet koop op afstand te gebruiken en bij een andere winkel die producten aan te schaffen?
Weet niet zo goed hoe dat in zijn werk gaat en of dat de situatie wel gaat bevorderen (heb reeds betaald, en eerlijk gezegd denk ik dat ik lang zal mogen wachten eer ze mij terug betalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 20:47
Blij dat ik hier nog nooit besteld heb, krijg wel de newsbrief elke vrijdag ofzo. Dit zijn de worst kind of companys.

Medewerkers van gamesshoppen.nl, misschien, heeel misschien, als je bovenstaande man nou eens goed helpt plaatst hij een kanttekening bij zijn review. Denk daar eens overna, deze negatieve review, zeker met jullie reactie erin kost je veel meer business. Ik hoop dat dit niet te hoog gegrepen is.

[ Voor 5% gewijzigd door thefox154 op 26-04-2011 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 08:07:
Heb eindelijk nog eens een reactie mogen ontvangen van hen, waarin ze melden dat ze me niet meer willen helpen aangezien ik hier op tweakers.net een negatieve review over hen geschreven heb...
Zozo dan weten we in elk geval waar we niets meer moeten kopen. Ik zou dit ook nog bij je shopreview toevoegen, dan bedenken mensen zich wel een tweede maal voordat ze hier iets kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 08:29:
[...]

Weet niet zo goed hoe dat in zijn werk gaat en of dat de situatie wel gaat bevorderen (heb reeds betaald, en eerlijk gezegd denk ik dat ik lang zal mogen wachten eer ze mij terug betalen)
Melden dat je de wet koop op afstand wil gebruiken, daar dit je goed recht is (je hebt de producten immers nog niet >7 dagen geleden ontvangen).
Geef ze 14 dagen de tijd, daarna in gebreke stellen.
Daarna evt een deurwaarder erop zetten.

Ze zijn niet lid van de thuiswinkel waarborg, anders had je die erop kunnen zetten.

Qua relatie met hen: Ik denk niet dat die veel slechter kan. Wat een kleuters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Had hen al gemailed met de wet koop op afstand, met link naar uitleg. En hierop kreeg ik dan gisteren (na 5 onbeantwoorde mails) toch commentaar, dat ze het al veel minder zien zitten om me te helpen (na 5 onbeantwoorde mails, haal ik er uit dat ze me totaal niet willen helpen), omdat ik een slechte review over hen geschreven heb. Ze zeiden ook dat het nog maar 1 keer gebeurd is dat een bestelling niet aangekomen is in België en dat ze reeds zendingen hadden die er meer dan een maand over gedaan hadden (nochtans ligt Nederland naast België, of woon ik in een België op Mars ofzo ? :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:04:
Had hen al gemailed met de wet koop op afstand, met link naar uitleg. En hierop kreeg ik dan gisteren (na 5 onbeantwoorde mails) toch commentaar, dat ze het al veel minder zien zitten om me te helpen (na 5 onbeantwoorde mails, haal ik er uit dat ze me totaal niet willen helpen), omdat ik een slechte review over hen geschreven heb. Ze zeiden ook dat het nog maar 1 keer gebeurd is dat een bestelling niet aangekomen is in België en dat ze reeds zendingen hadden die er meer dan een maand over gedaan hadden (nochtans ligt Nederland naast België, of woon ik in een België op Mars ofzo ? :).
Gewoon de koop annuleren dus, of ze je willen helpen of niet. Ze hebben weinig te willen , het is immers de wet (en aangezien het hier een Nederlandse winkel betreft geldt die wet).
Daarna spelletjes bij een andere toko kopen.
Komen die spelletjes alsnog binnen: even aangetekend terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Denk je dat ze me mijn geld terug zullen storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:11:
Denk je dat ze me mijn geld terug zullen storten?
Ze zullen wel moeten als jij de aankoop annuleert. Is ook een stuk bescherming van die wet koop op afstand. Anders kan je daar een zaak van maken. En dat gaat hun veel meer geld kosten. Dus als je verstandig zijn dan geven hun je geld terug. Ben jij van hen af en zij van jou.

België heeft trouwens ook een soortgelijke wet: http://www.tik.be/tik_vzw...tijken_verkoop_op_afstand

edit:
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:04:
En hierop kreeg ik dan gisteren toch commentaar, dat ze het al veel minder zien zitten om me te helpen, omdat ik een slechte review over hen geschreven heb.
Ik vind dit ook zo kinderachtig.

[ Voor 39% gewijzigd door Zeror op 26-04-2011 10:20 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ja k, daar heb je wel een punt :). Was gewoon niet zo happig om de koop te annuleren, gezien hun bestelling al meer dan 3 weken op zich laat wachten. Laat staan dat ik dan nog zo lang op mijn geld moet wachten :). Alvast bedankt aan alle tweakers hier om me te steunen (ik dacht eerlijk gezegd dat ik nergens zou staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Zet bij je review : gamesshoppen.nl games nog niet aangekomen erbij.
Je hebt volkomen gelijk dat je een negatieve review mag schrijven. Tenslotte heb je niets binnen voor wat je besteld hebt en betaald. Zeer slechte zaak en "spread the word".

Ps: Zo heb ik dit gehad met 'cd-wow"-UK bij Crysis 1 release, maar ze hebben na 2weken 'nog' een exemplaar verstuurd.

[ Voor 17% gewijzigd door XRayXI op 26-04-2011 10:18 ]

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Rakkerzero schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:14:
[...]

Ze zullen wel moeten als jij de aankoop annuleert. Is ook een stuk bescherming van die wet koop op afstand. Anders kan je daar een zaak van maken. En dat gaat hun veel meer geld kosten. Dus als je verstandig zijn dan geven hun je geld terug. Ben jij van hen af en zij van jou.

België heeft trouwens ook een soortgelijke wet: http://www.tik.be/tik_vzw...tijken_verkoop_op_afstand
Weet je zeker dat het ook voor Belgen werkt? Het is een Nederlandse webshops dus een Belgische koop op afstand zal het niet zijn. Maar de Nederlandse kan ook problemen opleveren, als een Chinees daar een game besteld is een levertijd van 4 weken vrij normaal. Er hoeft maar een kleine vertraging in te zitten en je gaat over 30 dagen.

Kinderachtige shop trouwens zeg om zo om te gaan met een negatieve review. Ook zakelijk niet heel slim om zo te reageren.

[ Voor 6% gewijzigd door Marzman op 26-04-2011 10:19 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

Marzman schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:18:
[...]

Weet je zeker dat het ook voor Belgen werkt?
Geen idee of zo'n wet ook voor buitenlanders werkt bij een Nederlandse webshop. Maar is het niet zo dat webshop zich aan de wetten/regels moet houden in land waar de winkel gevestigd is en dat de locatie waar de klant zich bevindt geen toegevoegde waarde heeft aan dat verhaal?

* Zeror kent die wet niet zo goed eigenlijk om heel eerlijk te zijn.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 20:39
Boudewijn schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:07:
[...]

Gewoon de koop annuleren dus, of ze je willen helpen of niet. Ze hebben weinig te willen , het is immers de wet (en aangezien het hier een Nederlandse winkel betreft geldt die wet).
Daarna spelletjes bij een andere toko kopen.
Komen die spelletjes alsnog binnen: even aangetekend terugsturen.
Gewoon zending weigeren, dan gaan ze retour afzender.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jaap-Jan schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:25:
[...]

Gewoon zending weigeren, dan gaan ze retour afzender.
Werkt dit ook gewoon bij levering door de post? Want de games zijn niet verzonden door TNT maar via brievenbuspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:30:
[...]

Werkt dit ook gewoon bij levering door de post? Want de games zijn niet verzonden door TNT maar via brievenbuspost.
Foutje van mij inderdaad, het is geen pakketpost.

Dan moet je de brievenbus dichttimmeren en doen alsof er niemand woont :P of wat Boudewijn zegt ;).

[ Voor 3% gewijzigd door Jaap-Jan op 26-04-2011 10:34 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Appart om voor 80 euro aan DVD's in een niet traceerbare envelope te stoppen trouwens.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Marzman schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:34:
Appart om voor 80 euro aan DVD's in een niet traceerbare envelope te stoppen trouwens.
80,00 EURO? :) 100 ja :) vond ik ook al heel slim van hen. Ze kunnen dan nog zeggen dat de games geleverd zijn en ik kan naar mijn games EN geld fluiten ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenergy
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-09 20:35
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:40:
[...]

80,00 EURO? :) 100 ja :) vond ik ook al heel slim van hen. Ze kunnen dan nog zeggen dat de games geleverd zijn en ik kan naar mijn games EN geld fluiten ;w
Nee, de webwinkelier moet bewijzen dat de de zending bij jou is afgeleverd, anders kan jij de aankoop gewoon ongedaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Fenergy schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:46:
[...]

Nee, de webwinkelier moet bewijzen dat de de zending bij jou is afgeleverd, anders kan jij de aankoop gewoon ongedaan maken.
Juist, het is niet jouw probleem dat ze niet aangetekend verzenden. Ik moet zelfs wat ondertekenen als ik wat van de Verenigde Staten binnen krijg,

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik geef ze nog tot vrijdag de tijd. Zijn de games dan nog niet geleverd, dan annuleer ik heel de boel en kunnen ze maar zien dat mijn geld snel teruggestort is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

*SNIP*

Misschien een tikkie achterdochtig (en ik kan het mis hebben natuurlijk), maar iemand die zich speciaal registreert om een ietwat overdreven positieve feedback te geven (zie shopreview), vertrouw ik persoonlijk nooit zo.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2011 11:38 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
KillerBee schreef op woensdag 27 april 2011 @ 16:02:
*SNIP*

Misschien een tikkie achterdochtig (en ik kan het mis hebben natuurlijk), maar iemand die zich speciaal registreert om een ietwat overdreven positieve feedback te geven (zie shopreview), vertrouw ik persoonlijk nooit zo.
Haha inderdaad zeg, heel wazig.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2011 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Valt inderdaad niet op... :) kuch kuch. Had ook op hun eigen site een beoordeling geschreven, rarara, je denkt toch niet dat ze die gepost hebben :).
Heb trouwens nog altijd geen games ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb de status nogmaals bekeken via mijn account op gamesshoppen.nl en daar staat bij status dat deze uitgeleverd is gisteren... heb nochtans niets ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 11:21
Waarom nog nadenken en tijd geven? Annuleren, dan geef je ze een tijd van 14 weken. Wordt het geld niet teruggestort dan ga je het hogerop zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Appleman schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:05:
Waarom nog nadenken en tijd geven? Annuleren, dan geef je ze een tijd van 14 weken. Wordt het geld niet teruggestort dan ga je het hogerop zoeken?
Mijn ervaring leert dat ik dan naar mijn geld en games kan fluiten :/ aangezien ze al niet happig zijn om mij te helpen wat betreft mijn bestelling, denk ik dat ze me zeker en vast niet zullen helpen bij het annuleren van de games (en de terugbetaling).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voila, annulering verzonden. Op hun site vermelden ze : "Als u een overeenkomst ontbindt, wordt het bedrag dat op de factuur vermeld staat binnen 14 dagen door GAMESSHOPPEN.nl terug betaald."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillerBee schreef op woensdag 27 april 2011 @ 16:02:
*SNIP*

Nee, het zonder bewijs en publique beschuldigen van andere gebruikers is lekker :/
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:35:
[...]

Wij voeren dan ook sowieso al regelmatig diepte-controles uit. Het gehele systeem staat of valt met het vertrouwen van jullie, de bezoeker, in de geboden informatie in PW en ShR.

Zonder enige concrete informatie of bewijzen naar een review wijzen is niet heel erg bruikbaar. Sterker nog, als ik plaatser was van een dergelijke review dan zou ik ernstig beledigd zijn dat er gehint wordt dat het niet eerlijk zou zijn. Maar goed, ik begrijp je insteek ook zeker wel. We kunnen alleen niet gaan uitleggen wat wel waarom hoe wat waar en wanneer niet. Als er misbruik wordt gepleegd, dan treden we daar in ieder geval streng tegen op. En ja, er zijn zelfs al winkels uit de PW geschopt voor dergelijk misbruik en ik kan verklappen dat ze daar niet gelukkig van worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 11:40:
[...]

Nee, het zonder bewijs en publique beschuldigen van andere gebruikers is lekker :/

[...]
Kan het iets minder fel graag? :/ Ik zei ook niet voor niets: ik kan het mis hebben, maar ik vond het op z'n minst opvallend, mag ik dat vinden? (en ja, ik persoonlijk vertrouw dat idd niet zo, sorrie als ik door die uitspraak een choque heb veroorzaakt).
Een reactie zoals in je quote, had imho beter op z'n plek geweest en dan had de boodschap óók (of juist nog beter) overgekomen.

Terug ontopic maar weer? ;)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
man man man, moet je nu eens lezen nadat ik mijn bestelling wou annuleren :

Beste Jens De Braekeleer,

Reeds verzonden bestellingen kunnen helaas niet geannuleerd worden.

Met vriendelijke groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
en op hun site staat letterlijk : Gratis annuleren van uw order totdat het betreffende artikel is afgeleverd. Natuurlijk kan het voorkomen dat een bestelling langer op zich laat wachten dan gewenst is. Bij GAMESSHOPPEN.nl heeft u daarom (bijna) altijd de mogelijkheid om bestellingen te annuleren. GAMESSHOPPEN.nl rekent geen kosten voor het annuleren van de bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Nu online

beany

Meeheheheheh

Stuur dat stukje tekst dan terug naar ze, met een link naar hun website waar dat staat.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al gedaan, waarschijnlijk gaan ze me nu lekker doodnegeren :-) wat een stelletje klungels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

Wellicht helpt dit;

Bedrijfsgegevens van JEWARO.nl

Postadres: Bezoekadres:
Herenstraat 8 Boterstraat 49
3111 NK SCHIEDAM 3111 NA SCHIEDAM

Openingstijden bezoekadres:
Maandag 18:00 - 21:00
Woensdag 18:00 - 21:00
Vrijdag 18:00 - 21:00

Email: klantenservice@JEWARO.nl (binnen 4 uur antwoord op uw e-mail)

KvK te Rotterdam 24396388
BTW nr. NL815910162B01
Rabobank te Schiedam 12.21.58.547

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb hun gegevens al maar wat ben ik ermee? Kan moeilijk op bezoek gaan want ik woon in België :)
Heb in ieder geval al een klacht ingediend bij de ombudsman hier in België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Dat heeft denk ik niet veel zin, je zult het bij de NL ombudsman moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik had de keuze om te kiezen tussen binnenland of buitenland.
Krijg zonet een mailtje terug dat ze beweren dat ik een verkeerd adres heb ingevoerd... (wat dus niet zo was)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2011 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na vraag of het mogelijk was te kijken waar het geleverd was en door wie afgetekend, kreeg ik volgende opmerking : Zoals eerder vermeld zit er geen track en trace code op brievenbuspost. Het enige wat wij u kunnen adviseren is contact opnemen met de belgische post om te kijken of zij nog iets voor u kunnen betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:07

mace

Sapere Aude

De ombudsman is toch alleen maar voor als je een geschil hebt met de overheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:57

Pathogen

Shoop Da Whoop

Nou heb ik wel eens lang op post richting België moeten wachten, maar dit is ongehoord. Ik denk dat je beter in de telefoon kunt klimmen ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Via telefoon zeggen ze mij hetgene wat ik al weet, wat wil zeggen dat ze me niet verder kunnen helpen... pffff ben bijna op het punt om op te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Waarom zou je op geven? Ze hebben je niet geleverd wat ze behoren te doen, waar is het bewijs dat ze het daadwerkelijk verstuurd hebben? En 100 euro aan goederen via de normale post / niet in een pakket? Ik zou zeker weten voor je recht blijven vechten. Met een aangetekende brief desnoods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 20:47
Ik zou er ook zeker werk van maken, elke rechtbijstand die je ingeschakeld gaat je hiermee helpen. Dit is een win situatie.

Dit is de reden waarom ik alles op internet alleen met mastercard betaal. 1 belletje, formuliertje ondertekenen en ze halen automatisch je geld terug. Kan het echt iedereen aanbevelen (nee ik werk er niet haha).

*Per brief aangetekende brief een deadline stellen (bijv. 10 werkdagen om het op te lossen).
* Hierna ingebreeke stellen.
* Zaak van maken via je rechtsbijstand verzekering, bel ze in ieder geval alvast even.

[ Voor 24% gewijzigd door thefox154 op 29-04-2011 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ TS: graag 1 bericht onder elkaar. Als je aanvullende info hebt dan kun je je bericht wijzigen.

Verder ben ik benieuwd naar je betaalwijze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Laatst online: 13-09 08:09
Ik neem aan dat je een bestelbevestiging hebt gekregen. Hierop moet toch het door jou opgegeven adres staan? Hiermeer kan jij aantonen dat je het juiste adres heb ingevuld om vervolgens de bal bij gamesshoppen neer te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Heeft gamesshoppen.nl ook al contact gezocht met TNT Post? Ik woon in dezelfde stad als gamesshoppen (woon er 10 minuten vandaan) . Het gebeurt vaak dat TNT met de post klooit en dus pakketten stelen, vaak genoeg meegemaakt. Niet direct gamesshoppen beschuldigen :)

En m.b.t het annuleren
Stel je voor

23:50 5 mei 2011 Product verzonden

En jij kijkt om 10:10 6 mei 2011 naar je email en je ziet dat het product is verzonden meer dan 10 uur geleden moet je wel begrijpen dat je het niet meer kan annuleren . Want bij iedereen komt de post op een verschillende tijd, soms om 08:30 maar kan ook om 16:30 bezorgd worden ;)

En iedere webshop doet hetzelfde, als ik 2 games zou bestellen bij elke willekeurige webshop zoals bol/gcshop/gamesshoppen doen ze het gewoon in 1 bubbeltjesenvelop en niet in een pakket. Dit moest je weten voordat je bestelde dat het niet in een pakket wordt verstuurd.

Ik vind wel dat gamesshoppen moet laten zien dat het echt verzonden is. Dat is het enige minpunt van gamesshoppen in dit topic, de rest ligt aan de post/jezelf

[ Voor 65% gewijzigd door Rockvee2 op 06-05-2011 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 16:43
Rockvee2 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:43:
Heeft gamesshoppen.nl ook al contact gezocht met TNT Post? Ik woon in dezelfde stad als gamesshoppen (woon er 10 minuten vandaan) . Het gebeurt vaak dat TNT met de post klooit en dus pakketten stelen, vaak genoeg meegemaakt. Niet direct gamesshoppen beschuldigen :)

En m.b.t het annuleren
Stel je voor

23:50 5 mei 2011 Product verzonden

En jij kijkt om 10:10 6 mei 2011 naar je email en je ziet dat het product is verzonden meer dan 10 uur geleden moet je wel begrijpen dat je het niet meer kan annuleren . Want bij iedereen komt de post op een verschillende tijd, soms om 08:30 maar kan ook om 16:30 bezorgd worden ;)

En iedere webshop doet hetzelfde, als ik 2 games zou bestellen bij elke willekeurige webshop zoals bol/gcshop/gamesshoppen doen ze het gewoon in 1 bubbeltjesenvelop en niet in een pakket. Dit moest je weten voordat je bestelde dat het niet in een pakket wordt verstuurd.

Ik vind wel dat gamesshoppen moet laten zien dat het echt verzonden is. Dat is het enige minpunt van gamesshoppen in dit topic, de rest ligt aan de post/jezelf
Dat kan je misschien wel vinden, maar juridisch gezien ligt dit nu eenmaal anders.

TS, kun je na afloop van de 14 dagen niet deze verkoper in gebreke stellen? Misschien kun je na afloop van die termijn aangifte doen via internet in Schiedam.

Het lijkt wel alsof er een stel pubers die winkel runt trouwens zeg :/
Verder doet een brief van een instantie naar de shop vaak wonderen. We moeten trouwens niet vergeten dat de toko waarschijnlijk in dit topic aan 't meelezen is.

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een hele tijd geleden heb ik een aangetekende brief verzonden naar hun adres vermeld op de site (Herenstraat 8 - 3111 NK Schiedam). Nu heb ik dezelfde brief teruggekregen, waarop een paar stickers plakken: eentje van TNT Post met de vermelding "Geen gehoor" en dan nog een 2e van TNT Post met de melding "Niet afgehaald". Dacht nu eindelijk het probleem op te lossen, maar wat moet ik nu doen aangezien ze mijn aangetekende brief niet aanvaard hebben... Heb ook al geprobeerd bij de Ombudsman maar daar hoor ik ook niets meer van.
Conclusie : 100 euro aan games kwijt, plus nog eens de extra kosten voor de aangetekende brief te verzenden (en dit was ook niet goedkoop). :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:19

Wildfire

Joy to the world!

Effectief hebben ze dus je aangetekende brief geweigerd. Da's iets dat bij een eventuele rechtzaak in jouw voordeel spreekt. Maar ja... voordat je overgaat tot er daadwerkelijk een zaak van te maken... jammer dat dat niet zo makkelijk is in principe.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik twijfel sterk of ik hier een game ga bestellen. Ik heb heel veel positieve reviews gelezen, maar ook een aantal negatieve dingen over deze webshop. Zoals het nu naar mij overkomt lijken ze het top te doen met meer recente titels (waarbij dus ook genoeg voorraad is), maar zodra je een oudere titel bestelt kunnen er problemen ontstaan.

FIFA 12 voor 42 euro is wel aardig. Ik heb er geen 50 a 60 euro voor over, maar 40 euro zou nog net kunnen en dat bieden ze dus aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:48

Quad

Doof

Uniciteit schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:44:
Ik twijfel sterk of ik hier een game ga bestellen. Ik heb heel veel positieve reviews gelezen, maar ook een aantal negatieve dingen over deze webshop. Zoals het nu naar mij overkomt lijken ze het top te doen met meer recente titels (waarbij dus ook genoeg voorraad is), maar zodra je een oudere titel bestelt kunnen er problemen ontstaan.

FIFA 12 voor 42 euro is wel aardig. Ik heb er geen 50 a 60 euro voor over, maar 40 euro zou nog net kunnen en dat bieden ze dus aan.
Mijn rij instructeur zei altijd: "Bij twijfel nooit inhalen".

Je zal het zelf moeten bepalen :-).

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
@infuse Is het nog goed afgelopen?

Ik heb zelf vorig week een spel besteld en deze is nog steeds niet bezorgd. De andere shops hadden het spel niet in voorraad vandaar dat ik het hier heb besteld.

Ik heb ze een mailtje gestuurd met de mededeling dat ik het wil annuleren want ik heb niks ontvangen. Ik krijg geen reactie. Ze nemen ook niet op.

Ik heb ook een klacht ingediend bij TPG Post.

Als ik deze week niks hoor schakel ik mijn rechstbijstand in EN een slechte beoordeling geven op Tweakers :/

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, heb een klacht ingediend via de ombudsman, maar sinds dan niets meer gehoord, noch van gamesshoppen.nl nog van de ombudsman...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 12:42
Mandrake466 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 14:25:
@infuse Is het nog goed afgelopen?

Ik heb zelf vorig week een spel besteld en deze is nog steeds niet bezorgd. De andere shops hadden het spel niet in voorraad vandaar dat ik het hier heb besteld.

Ik heb ze een mailtje gestuurd met de mededeling dat ik het wil annuleren want ik heb niks ontvangen. Ik krijg geen reactie. Ze nemen ook niet op.

Ik heb ook een klacht ingediend bij TPG Post.

Als ik deze week niks hoor schakel ik mijn rechstbijstand in EN een slechte beoordeling geven op Tweakers :/
Wat ik denk en vermoed is dat hun de spellen ook weer ergens vandaan bestellen.. een soort van middenpersoon.

En als ik de topic lees schaam ik me eigen dood om een schiedammer te zijn.

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 15:52:
Nee, heb een klacht ingediend via de ombudsman, maar sinds dan niets meer gehoord, noch van gamesshoppen.nl nog van de ombudsman...
Geprobeerd via Twitter of hun budgetgaming.nl account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

De vraag is of dat helpt.

Van budgetgaming een soortgelijke review:
Niet aan beginnen mensen. Koop aub voor een paar euro meer bij een betrouwbare shop. BF3 voor 45 euro besteld (dus niet eens zoveel goedkoper), niets ontvangen. Tig keer gemailt met als resultaat afwimpelantwoorden. Onderzoek van postnl afwachten, alsof die iets bij briefpost, waar het kleine pakketje onder valt, zullen onderzoeken. Drie weken en talloze mailtjes verder (nog altijd nette mailtjes), wordt men eenvoudigweg doodgezwegen. Aftersalesstrategie bestaat dus uit het uiteindelijk doodzwijgen van klanten. Webshop is (niet voor niets waarschijnlijk) niet bij een keurmerk of internetkooporganisatie aangesloten. Weg geld dus.
Mensen, deze jongens willen gewoon een snelle euro verdienen. Absoluut onbetrouwbaar, ga aub voor een paar euro meer naar een vertrouwde winkel of groot verzendbedrijf. Betreffende de regels, 4 maanden geleden. Ondanks talloze mailtjes niets meer vernomen. Gewoon superslecht. Pech, geld is weg.
Ik denk dat ze bij gamesshoppen gewoon hopen dat je geen actie onderneemt als iets niet aankomt en de meeste mensen zullen dat voor zo'n bedrag ook niet doen.

[ Voor 3% gewijzigd door SR8 op 21-09-2012 17:53 ]

• simplicidad
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-09 16:12
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 15:52:
Heb je bij het ECC een klacht neergelegd ? http://www.eccbelgium.be/

Elk Europees land heeft wel zo'n centrum en gaat veelal over problemen tussen EU burgers en EU shops (weliswaar grensoverschrijdend)
The ECC Belgium informs consumers on their rights when buying goods and services in another European Member State, Norway and Iceland and helps to find solutions to cross-border shopping problems.

This service is free of charge.

The ECC Belgium cannot accept complaints from Belgian consumers against Belgian traders.
Daarentegen naar mijn ervaring doet de reguliere post er 1-2 dagen over van Nederland tot hier in België. Eigenlijk de meeste post van de ons omliggende landen doen er ongeveer 1 a 2 (hoogstens 3) dagen over.

Er is ook vrij verkeer van goederen en diensten tussen beide landen, dus zou niet direct weten waar er veel vertraging zou moeten optreden.

[ Voor 13% gewijzigd door simplicidad op 22-09-2012 16:13 ]

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 12:05

thorgal21

Forum Noob

Ik heb heel vaak bij gamesshoppen besteld, altijd goed gegaan, meteen een dag later me game binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

thorgal21 schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 16:14:
Ik heb heel vaak bij gamesshoppen besteld, altijd goed gegaan, meteen een dag later me game binnen.
Punt is dat je klantvriendelijkheid pas kan beoordelen op het moment dat het reguliere proces niet zo goed gaat ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na alle pogingen heb ik niets meer ondernemen, zowel niet via Twitter als via het ECC... Ze weten wel waar ze hun games kunnen steken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En je hebt dus al betaald... Kijk ook even op http://www.consuwijzer.nl/ wat je allemaal kan ondernemen; want het lijkt me duidelijk dat je gewoon je geld mag gaan terugeisen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is al sinds vorig jaar april geleden... zou het nog enig nut hebben, klacht neer te leggen bij consuwijzer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Gewoon even lezen. Geen klacht indienen, maar het bedrijf in gebreke stellen per brief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Had hen indertijd reeds zo een brief gestuurd, maar heb er nooit reactie op gekregen (brief was nochtans aangetekend verzonden, maar nooit afgetekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:21

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Je kan gewoon nog steeds hogere stappen ondernemen. Jij hebt genoeg moeite gedaan om "normaal" contact op te nemen met het bedrijf en de situatie af te handelen.
Zij weigeren tenslotte alle hulp en schuiven de hele boel af, reageren niet op aangetekende post, mails, bellen etc.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Met hogere stappen, bedoel je dus naar de rechtbank gaan en daar waarschijnlijk nog een hoop kosten bij krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:21

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Zat eerder te denken aan iets van een geschillen commissie/ombudsman (NL) www.degeschillencommissie.nl (mag ook andere instantie zijn uiteraard)
en het via hun nogmaals proberen voor daadwerkelijk gerechtelijke stappen te ondernemen, met alle extra kosten (die in geval van winnen volgens mij voor de verliezende partij zijn)

[ Voor 6% gewijzigd door Rubman op 25-09-2012 09:58 ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Had het reeds via de ombudsman in Belgie geprobeerd en heb daar zelfs nog geen reactie van mogen ontvangen.
Pagina: 1