Toon posts:

OPROEP: Dell 17XPS 4Dimm beloofd vs 2Dimm geleverd

Pagina: 1
Acties:
  • 558 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik start deze oproep om alle mensen die een XPS17 L702X hebben gekocht
Met de toezegging (zwart op wit) dat zij hun systeem met 4 DIMM sloten zouden krijgen.
En die hem met slechts 2 DIMM sloten hebben geleverd gekregen.

Ik hoop zo een groep te vormen om Dell duidelijk te maken dat deze praktijken niet kunnen.
Er is mij in 3,5 week tijd meerdere malen toegezegd dat ze met een oplossing zouden komen.

Ik heb reeds meer dan €100,- aan kosten gemaakt om het probleem op te laten losten (uren niet meegerekend)

Daarom ben ik op zoek naar de mensen die in deze zelfde scenario zitten.
Zodat we onze krachten kunnen bundelen.

Ik heb een mail adres geopend waar mensen hun order + fotos + zwart/wit verklaring naar toe kunnen sturen zodat ik de boel administratief ga coordineren.

klachten_dell@modeltruckforum.nl

Verwijderd

Ik verplaats deze even naar SF, maar het nut van dit topic ontgaat mij een beetje.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:47

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik snap het punt wel, er staat namelijk bij de specificaties op de website van Dell te lezen dat er tenminste 3x 4GB aangeheugen modulen in geplaatst kunnen worden en dat gaat natuurlijk niet als je maar twee sloten hebt.

Dit is zogeheten misleidende reclame dan wel informatie. In principe kun je ook gewoon de koop laten ontbinden, omdat het geleverde produkt niet voldoet aan de specificaties. Dan kun je opzoek gaan naar een produkt die dat wel doet. :)

Linkje: http://www.dell.com/nl/p/xps-l702x/pd

[ Voor 6% gewijzigd door _Dune_ op 18-04-2011 11:56 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Verwijderd

Voor diegenen die onbekend zijn met deze issue, toen de systemen werden geleverd was het voor de verkopers een raadsel dat er maar 2 slots aanwezig waren, er is dus aan de telefoon beloofd dat er 4 DIMM's in kunnen. Dat is echter alleen het geval in combinatie met het 3d scherm (~€250).

Als je een 4GB DIMM in het 4e slot stopt start hij ook niet op, maar dat is een andere discussie

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:47

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2011 @ 11:59:
Voor diegenen die onbekend zijn met deze issue, toen de systemen werden geleverd was het voor de verkopers een raadsel dat er maar 2 slots aanwezig waren, er is dus aan de telefoon beloofd dat er 4 DIMM's in kunnen. Dat is echter alleen het geval in combinatie met het 3d scherm (~€250).

Als je een 4GB DIMM in het 4e slot stopt start hij ook niet op, maar dat is een andere discussie
Dan had Dell dit bij de specificaties moeten vermelden naar mijn idee, nu kun zoals ik reeds aangaf de koop ontbinden en voor een ander produkt gaan. Want zomaar even twee extra sloten solderen zal niet gaan of Dell moet gratis 3D schermen gaan leveren bij de "getroffen" personen als het dan wel werkt. :+

[ Voor 10% gewijzigd door _Dune_ op 18-04-2011 12:11 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Verwijderd

Inderdaad... ik schat de kans klein in dat je nog je gelijk krijgt. Zie een vergelijkbare issue:
Nokia N900 aanbieding, blijkt achteraf niet te kloppen

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:53

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Een discussie over wat je rechten/plichten en mogelijkheden zijn is prima, maar het forum is niet bedoeld voor dit soort oproepjes. Mocht je de zaak inhoudelijk willen bespreken, open dan gerust een nieuw topic in het Shopping Forum, maar deze gaat op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.