Toon posts:

[Itunes] Itunes Library via Nas afspelen, itunes zelf op mac

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb een macbook besteld die ik 1 van deze dagen zal ontvangen. De desktop die ik nu heb wil ik ombouwen tot een nas. Het liefst van al zou ik dus al mijn muziek en films daar willen plaatsen, en mijn mac als interface gebruiken om alles wat op de nas staat ook daarmee te bedienen.

Muziek wordt via de nas naar de versterker gezonden, films via de nas naar de PS3.

Is er iemand die hier ervaring mee heeft en kan zeggen wat de beste oplossing hiervoor is ?
Kan ik bvb mijn media in Itunes laden op mijn mac, en deze via de nas afspelen ? Of andere software die beter geschikt zou zijn ?

Ik wil vermijden dat ik mijn mac via kabeltjes moet verbinden met tv en versterker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Ik gebruik zelf een NAS van Synology en dat werkt perfect, ik kan zelfs via een appje streamen naar m'n iPhone. Tevens vreet een dergelijke Synology veel minder stroom als jouw desktop, is het kleiner, waarschijnlijk stiller en handiger/makkelijker in gebruik.

Nu ondersteund de PS3 niet heel veel codecs is mijn ervaring, maar hij werkte wel degelijk i.c.m. mijn Synology. Alleen nu heb ik geen PS3 meer (YLOD) dus kan niet verder voor je kijken helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar gaat je muziek via je nas naar de reciever of via je mac ?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2011 10:48 ]