Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kan geen reactie plaatsen bij nieuwsartikel.

Pagina: 1
Acties:

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Topicstarter
Om de een of andere reden lijkt het niet mogelijk te zijn om een reactie te plaatsen bij het artikel
nieuws: Organisaties vragen om bewijsmateriaal 'koppelverkoop' Windows.

Is dat bewust gedaan of betreft het hier een bugje?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat gebeurt er precies dan? Mij lukt het namelijk wel, en tevens als ik het met jouw accountinstellingen probeer.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Topicstarter
Er gebeurt helemaal niets. Ik zie ook geen reacties die door anderen geplaatst zijn. Bij andere artikelen staan die er wel en werkt alles wel gewoon.

Edit 1: Cache wissen heeft ook geen effect.

Edit 2: Sessie resetten en cookies wissen ook niet.

Edit3: Heb zojuist even via mijn netbookje contact gemaakt en daar zie ik wel reacties staan en kan ik wel reageren. Heel eigenaardig dat het op die andere computer alleen bij dit ene artikel misgaat maar het lijkt in elk geval toch aan iets vreemds aan mijn kant te liggen.

Edit 4: Herstarten van Firefox en het handmatig wissen van de cache directory heeft ook geen effect. Bizar.

Computers. 8)7

[ Voor 70% gewijzigd door CaptJackSparrow op 18-04-2011 03:16 ]

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur

• soczol
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 19:57

soczol

Doet iets met energie

Je hebt niet toevallig je filter op +3 staan he? :+ Want daar zijn er op het moment 0 van (al zou je dan wel moeten kunnen reageren uiteraard..)

Ook geen rare proxy/anti-virus aan jouw kant?

[ Voor 36% gewijzigd door soczol op 18-04-2011 10:46 ]

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 15:05

rob_erwt

What does this button do?

Deze hoort idd meer in LD thuis, dus even een zetje. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Topicstarter
Even uitzetten van mijn firewall heeft ook geen effect. Het lijkt aan Firefox (3.6.16) gekoppeld te zijn want in Iron ziet de pagina er wel normaal uit. Het idiote is dat alle andere artikelen wel normaal getoond worden in FF.

Aan de rechterkant ontbreekt ook e.e.a. Drie "Nieuws I/O" items worden getoond ('Artikel printen' ontbreekt) maar de streep daaronder al niet meer en eronder is het helemaal wit. Onder de tekst van het artikel staan twee links naar andere artikelen:

13:48 'Windows 8 kan opstarten vanaf usb-stick'
10:57 Laatste Aziatische ipv4-adressen zijn vergeven

die ook alle twee normaal weergegeven worden als ik er op klik. Scrollbar ontbreekt omdat er geen reacties zichtbaar zijn. Onder die twee links is het verder wit.

Het zal misschien een of andere add-on zijn die dit veroorzaakt maar uitzoeken welke zal nogal bewerkelijk zijn. Een ad-blocker zit niet in deze FF installatie mocht men die verdenken.

Het is zeer mysterieus. :?

[ Voor 3% gewijzigd door CaptJackSparrow op 18-04-2011 11:40 ]

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:42

SkyStreaker

Move on up!

Leeg eens even je cache helemaal en alles wat daar bij hoort, log in en probeer nogmaals?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Dat klinkt alsof de pagina gewoon niet compleet is. Als je view-source doet zie je dan ook dat de pagina is afgekapt? Heb je wel een tracker?

Intentionally left blank

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Topicstarter
Het blijkt nu wel in mijn firewall te zitten. De eerste keer disablede ik die en ververste de pagina en dat gaf niet het gewenste resultaat. Toch bleef ik die verdenken omdat daar nl. tevens een ad-block functie in zit die heel af en toe maakt dat zaken niet werken (NIS). Ik probeerde het nogmaals maar nu had ik de pagina gesloten en opende ik hem via de link in de TS. Toen werd alles plotseling wel weergegeven. Gekke is dat het niet de ad-block functie is want die kan ik selectief uitschakelen terwijl de rest van de firewallfuncties actief blijven en met die uitgeschakeld gaat het met die pagina weer mis. Er zit iets in die pagina waar NIS niet blij mee is. Rare is dus dat het met FF wel mis gaat en met Iron niet terwijl daar natuurlijk dezelfde firewall actief achter is.

Page Source is veel korter dan andere artikelen dus die wordt al afgekapt. Tracker links is er ook niet.

[ Voor 14% gewijzigd door CaptJackSparrow op 18-04-2011 12:03 ]

Pagina: 1