Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geheugen vervangen PackerdBell DOT SE-615

Pagina: 1
Acties:

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02 20:47
Beste tweakers,

Ik heb deze Packard Bell nu een tijdje, maar ik vind hem af en toe behoorlijk traag dus had besloten een nieuwe geheugenstrip te kopen. Maar, toen ik deze wilde vervangen, kwam ik er achter dat de achterplaat die er af moet om bij het geheugen te moeten, vrijwel niet los kan. Ik heb in de handleiding gekeken of er iets over stond, maar daar staat dat je PB kunt bellen om het geheugen te laten vervangen door hen.

Iemand een idee hoe je deze laptop open krijgt?

Specs

Verwijderd

Ik ben even aan het sleutelen geweest en het werkt als volgt:
Eerst moet je het toetsenbord optillen, te beginnen langs de rand bij het beeldscherm en de zijkanten.
Onder het toetsenbord zitten zilverkleurige en zwarte kruiskopschroeven. Die zwarte (4 stuks) moet je losdraaien en dan kun je aan de onderkant het "venster" verwijderen. Behalve met de schroeven zit het ook ingeklikt, dus het lijkt nogal eng, maar dat valt erg mee.
Geheugen vervangen, venster inklikken en vastschroeven, toetsenbord terugplaatsen. Inclusief zoeken heeft het mij een half uurtje gekost, dus waar hebben we het over....ene als er nog iemand een 1GB SODIMM'etje zoekt: ik heb er nu 1 over.

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 16:23
Henk G erg mooi verwoord, maar ik denk even dat je Kiwitje "moet"DM'men ofwel denk ik na die tijd ,het al uitgevoerd heeft.

Het is een beetje laat, maar alle respect en goed voor de database 'search' voor andere mensen.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt