Toon posts:

indeling bestanden SSD/HDD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoj,

alweer een vraagje omtrend mijn nieuwe pc:
ik heb ondertussen mijn 2HDD's van elk 1Tb geïnstalleerd gekregen, maar er zit dus ook een SSD van 60G in mijn pc.

op die SSD moeten enkel en alleen bepaalde progs komen zoals photoshop enz en natuurlijk staat windows 7 er ook op in mijn geval.

mijn vraag is nu: hoe stel ik de pc zo in dat vanaf nu automatisch alle progs enzovoorts worden geïnstalleerd op 1 van de twee schijven? want nu wordt alles geïnstalleerd onder de program files die op de SSD schijf staan.

alvast bedankt!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:55

D4NG3R

kiwi

:)

Je kan tijdens het installeren van programmas kiezen waar hij installeert. Verder kan je dit volgensmij alleen instellen via een Automated windows installatie..

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Matuna
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-02 08:20
Ik heb ook eenSSD van 60 GB en daar past alles prima op met betrekking tot programma's, data is iets anders.

Tijdens de installatie van een programma kan je kiezen voor automated of custom setup.
Bij de custom setup heb je de mogelijkheid tot het instellen van de installatie locatie.

Verwijderd

Topicstarter
D4NG3R schreef op zondag 17 april 2011 @ 23:21:
Je kan tijdens het installeren van programmas kiezen waar hij installeert. Verder kan je dit volgensmij alleen instellen via een Automated windows installatie..
ja maar dit gaat niet bij alle progs, en vaak is er dan nog steeds een deel dat wordt geïnstalleerd op die SSD schijf.
Ik zal het ook wel eens googlen maar wat moet ik verstaan onder een Automated windows installatie?

edit: kk, ik zal het voorlopig zo proberen, en dan zien we nog wel hé :D

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2011 23:23 ]

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

http://www.google.nl/sear...pbx=1&fp=cce9a7c6f48ac775

Met Win7 heb ik hier geen exacte ervaring mee. Ik google nog eventjes wat voor je.

Hier was ik naar op zoek:
http://technet.microsoft..../dd349343%28WS.10%29.aspx

Edit: Doet me er aan denken dat ik nog een keer zelf een custom image moet maken met alle drivers ect ingebouwd.. Mocht m'n PC naar de kloten gaan bespaart me dat een goed uurtje werk 8)7 .

[ Voor 26% gewijzigd door D4NG3R op 17-04-2011 23:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
okéj spr!
ik zal er morgen eens mee aan de slag gaan!

bedankt voor de moeite

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

(als het goed is) Er zijn documenten bijgevoegd bij die download (Klik) welke je enigszins op weg zouden moeten helpen.

Edit: Je kan met bijv Daemontools Lite (Daemon Tools Lite download) de .iso mounten en hem dan installeren, je hoeft hem niet per-se te branden op DVD zoals op de downloadpagina staat...
Voor het installeren van de Windows-AIK moet u eerst de ISO downloaden, het ISO-bestand naar een dvd schrijven met behulp van een programma van derden en vervolgens de Windows-AIK vanaf de dvd installeren.

[ Voor 51% gewijzigd door D4NG3R op 17-04-2011 23:39 ]

Pagina: 1