Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:51
Hallo,

Ik ben sinds kort in het bezit van de Sapphire hd 5850 xtreme.
Ik was eerst in het bezit van een Nvidea geforce gts 250 en daarbij vergeleken is dit echt een wereld van verschil.
Ik heb er een nieuwe windows overheen gegooid, en daarna de driver laten installeren vanaf de cd.
Daarna heb ik de nieuwste ccc gedownload van de amd site. en de oude verwijderd. Hier komt nu het probleem: Na de installatie krijg ik telkens de melding dat de software niet goed is geïnstalleerd, heb het een paar keer geprobeerd om het opnieuw te installeren maar dat werkt ook niet. Daarna weer verwijderd en de oude driver geïnstalleerd en deze functioneert wel gewoon naar behoren Wat kan het zijn dat ik de nieuwste software niet kan installeren? Mijn dank voor de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 20:12

Pos

Als ik het goed heb heeft CCC het .NET framework nodig. Maar dat zou tijdens de install gezegd moeten worden. Zo niet, download het .NET framework zelf even en install het.

Verder zeg je dat je alleen de CCC hebt gedownload, maar ik zou als ik jou was gewoon de hele driver package downloaden van de amd site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Mad
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-09 19:37

Dr Mad

Team4Fun Vouwert

Als de oude goed werkt, de nieuwe er gewoon overheen installeren. Het is al tijden zo dat je de oude driver bij AMD niet hoeft te deinstalleren (zelfs een advies van AMD zelf).

Money4Gamers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:51
Ik heb beide adviezen geprobeerd en ze werken beide niet.
Iemand anders nog een advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je kan proberen is even de trial versie van Revo Unistaller installeren, dan met dit programma de software de-installeren en kiezen voor geavanceerd, na het verwijderen zal Revo gaan zoeken naar overige bestanden die te maken hebben met CCC en dan even alles aan vinken en verwijderen. Als je dan klaar bent de nieuwste versie installeren.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2011 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelison
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:09
Dr Mad schreef op maandag 18 april 2011 @ 00:13:
Als de oude goed werkt, de nieuwe er gewoon overheen installeren. Het is al tijden zo dat je de oude driver bij AMD niet hoeft te deinstalleren (zelfs een advies van AMD zelf).
Deels waar, AMD heeft een eigen programma wat de deinstallatie voor rekening neemt. Toch om fouten te voorkomen is het altijd nog aan te raden driver sweeper er overheen te gooien, zo weet je zeker dat alles weg is. Het programma van AMD laat soms nog registry entries staan, waardoor je inderdaad de melding krijgt dat het programma onjuist geinstalleerd is. Wanneer het werkt is er echter niks aan de hand ;)
Pagina: 1