Beste medetweakers,
Ik heb gister +/- 120 foto's gemaakt op een bepaald feest. Vanochtend heb ik deze foto's even bekeken en dat ging allemaal prima. Ik heb deze foto's bekeken op mijn Mac. Vervolgens de camera veilig verwijderd en een aantal uur later geprobeerd dezelfde foto's te bekijken op een Windows computer (Windows 7).
Wat bleek, alle foto's waren corrupt, ik kon geen enkele foto meer openen.
Vervolgens heb ik met het programma Klix (Mac) geprobeerd de foto's te recoveren, dit is niet gelukt. Ik heb enkel de laatste foto kunnen recoveren. Ik heb alle jpg's nog wel op mijn schijf staan.
Ik heb ook nog een aantal andere tools geprobeerd, zonder succes:
- Photorescue Pro (Windows)
- JPEGrecovery Pro (Windows)
- Klix (Mac)
Heeft een van jullie toevallig ervaring met het herstellen van JPG's?
Ik hoor graag van jullie!
Ik heb gister +/- 120 foto's gemaakt op een bepaald feest. Vanochtend heb ik deze foto's even bekeken en dat ging allemaal prima. Ik heb deze foto's bekeken op mijn Mac. Vervolgens de camera veilig verwijderd en een aantal uur later geprobeerd dezelfde foto's te bekijken op een Windows computer (Windows 7).
Wat bleek, alle foto's waren corrupt, ik kon geen enkele foto meer openen.
Vervolgens heb ik met het programma Klix (Mac) geprobeerd de foto's te recoveren, dit is niet gelukt. Ik heb enkel de laatste foto kunnen recoveren. Ik heb alle jpg's nog wel op mijn schijf staan.
Ik heb ook nog een aantal andere tools geprobeerd, zonder succes:
- Photorescue Pro (Windows)
- JPEGrecovery Pro (Windows)
- Klix (Mac)
Heeft een van jullie toevallig ervaring met het herstellen van JPG's?
Ik hoor graag van jullie!