Alice review

Pagina: 1
Acties:

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:07
Op pagina 2 staat dat Alice tegen iPad's moet vechten, maar hebben jullie dat wel goed verstaan? In de screenshots zie je namelijk eenogige theepotten (eyepot). Ipad zou wel een vreemde keuze zijn imho.

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1302776459.jpeg

Credits van deze obersatie gaan naar Gungnir

Als je er op googlet, dan zie je die eyepot ook bij andere reviewsites terugkomen.

edit:
Ah, zie nu pas dat het al in het spelfoutjestopic gepost is

[ Voor 69% gewijzigd door sewer op 17-04-2011 17:07 ]

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-12-2025
Ja, de Eyepot van het screenshot zat inderdaad in het speelbare stukje. Maar in het interview noemt McGee wel degelijk een iPads. Ik heb het herhaaldelijk terug geluisterd. Ik heb hem er zelfs nog extra naar gevraagd. Hij zei iPads, dus ik vroeg 'je bedoelt echt iPads?' Waarop hij bevestigend reageerde. Ze zaten alleen niet in het speelbare deel. Het wordt dus afwachten. We gaan het zien als de reviewversie er is :-)

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
eyepot, iPad, het lijkt op elkaar, zeker ook in uitspraak.

Maar kom op, het is toch onlogisch dat men een iPad in de game zet... Eyepot lijkt me ook de enige optie imho. Ik zou zeggen: Laat even een of 2 collega's naar hetzelfde fragment luisteren. Want iPad/iPod (je haalt toch ook niet die 2 nog doorelkaar ivm uitspraak) klinkt wel zeer zeer onlogisch.

Want waarom zou een game uberhaupt sluikreclame voor Apple gaan maken? Wat heeft het te doen met de setting? Waar slaat het uberhaupt op?

Gezien de aangehaalde argumenten zeg ik ook dat het eyepot zou moeten zijn. En ik zou dit persoonlijk nog eens grondig nachecken, want op dit moment klinkt het mij in de oren als een grote blunder...

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Ik acht de kans op een game waarin een iPad figureert aanzienlijk kleiner dan Paul en heb het artikel even aangepast. Als het spel uitkomt en er vliegen iPads door beeld ben ik de eerste om met de billen bloot te gaan, maar voorlopig spelen we maar even op safe.