Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Windows Xp Pro Sp3 + Internet Explorer 8

Internet Explorer 8 heeft schijnbaar moeite met het correct installeren en gebruik, want het resulteert steeds in dit scherm:

[quote]
Bedankt voor uw belangstelling om updates te downloaden van onze site.

Deze website werkt alleen met het besturingssysteem Microsoft Windows.

Als u updates voor Microsoft-producten voor Macintosh-besturingssystemen zoekt, bezoekt u http://www.microsoft.com/mac/.
[/quote]

* Als ik de Internet-Explorer systeembestanden bekijk zie ik dat deze nog steeds op de 6.xx versie blijven staan (Komt denk ik door System File Checker). Als ik deze handmatig naar de 8.xx versie zet, werkt IE8 wel, en automatische updates ook.. maar nu komt steeds de melding. (zie quote)

* Op Xp Home heb ik er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:14
Als ik dit topic en je andere topic (Windows \[7]) lees, is het eerste wat mij te binnen schiet: zou het niet verstandig zijn om even een keer opnieuw te beginnen en Windows opnieuw te installeren?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Rupie: :)

Ik ga een nieuwe! Windows-7 computer niet herinstalleren.. Ik vind het gewoon erg omslachtig van MS om er een simpel servicepackje op te gooien... "Gebruikersgemak" noemen ze dat.. pff..

Eigenlijk moet ik Radar eens aanschrijven om MS een koude douche te geven en ze eens een lesje leren op het gebied van gebruikersgemak.

Je koopt bijvoorbeeld toch voor elk wissewasje ook geen nieuwe auto?

Zelfs Windows xp had al wel moeilijkheden met Sp's maar bij Windows Vista/7 valt dat zelfs in het niet. Ik vind Vista/7 hierdoor niet gebruiksvriendelijk..

En het probleem van XP met IE8 is ook vast wel op te lossen zonder herinstallatie..

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
"Ik vind het gewoon erg omslachtig van MS om er een simpel servicepackje op te gooien..." = Het is lastig er een Sp op te installeren, terwijl het makkelijk moet zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:09
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 18:35:
"Ik vind het gewoon erg omslachtig van MS om er een simpel servicepackje op te gooien..." = Het is lastig er een Sp op te installeren, terwijl het makkelijk moet zijn!
Lees even de forum faq hoe je je post kan editen en hoe je correct moet quoten. Heb je verder al wat geprobeerd, bv alle instellingen van IE8 resetten naar default of de windows update hersteltool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Nielson schreef op zondag 17 april 2011 @ 18:45:
[...]
Lees even de forum faq hoe je je post kan editen en hoe je correct moet quoten. Heb je verder al wat geprobeerd, bv alle instellingen van IE8 resetten naar default of de windows update hersteltool?
Deze bedoel je Nielson ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
* Heb Sp3 er al weer 'ns opgezet
* Alsmede IE 8
* Ook met standaardinstellingen
* En de "Ik sta nu weer als standaardbrowser" optie
* De Windows-update Flush en repair tool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:14
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 18:34:
@Rupie: :)

Ik ga een nieuwe! Windows-7 computer niet herinstalleren.. Ik vind het gewoon erg omslachtig van MS om er een simpel servicepackje op te gooien... "Gebruikersgemak" noemen ze dat.. pff..

Eigenlijk moet ik Radar eens aanschrijven om MS een koude douche te geven en ze eens een lesje leren op het gebied van gebruikersgemak.
Ik had ff gemist dat het om 2 verschillende systemen ging, best knap van mijzelf nu ik het terug lees ;)

Daarnaast vind ik je punt een beetje overtrokken. Bij mijn win7 machine was SP1 in een paar minuten en zonder problemen geïnstalleerd, erg omslachtig wil ik dat niet noemen. En radar aanschrijven om MS iets te leren over gebruiksgemak? Succes!

Maar met betrekking tot je probleem, kan je niet gewoon de installatiefile van IE9 downloaden en die installeren?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan heb jij mazzel gehad met je Sp 1 :)

Ennuh IE 9 gaat op Xp niet lukken :)

Groetjes
Pagina: 1