Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Context menu platinum pop-u

Pagina: 1
Acties:

• Toffifee
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-02 18:10
Sinds een paar dagen heb ik last van een zeer irritante popup wanneer ik rechtsklik op computer [win7] en vervolgens "beheer".
Misschien is deze al langer aanwezig, maar ben ik hem nog niet tegen gekomen.

titel: Context Menu Platinum - UNREGISTERED VERSION

Afbeeldingslocatie: http://img808.imageshack.us/img808/2706/contextmenuplatinum.jpg

Deze popup is niet af te sluiten of weg te klikken. ik kan alleen wachten (90 seconde ofzo) en vervolgens "continue trial". Kies ik voor registreren kom ik op deze website: http://www.contextmenu.net/ alwaar ik mininaaml 150 dollar kan neerleggen voor een licentie.

Ik heb geen idee waar deze popup vandaan komt en heb ook nagenoeg al mijn onlangs geinstalleerde programma's gedeibstalleerd. Geen effect.

ik heb een nieuwe HP all-in-one (6500) waar ik zoveel mogelijk van heb gedeinstalleerd, maar de drivers en zaken warvan HP zegt dat dit erbij hoort laten staan.

na googlen vind ik een aantal hits, maar die wijzen op bepaalde software waar dit bij hoort, maar die heb ik niet op mijn PC staan.

Heeft iemand hier al vaker mee te maken gehad? graag hulp.

[ Voor 5% gewijzigd door Toffifee op 17-04-2011 15:06 ]

Begin at the beginning, the king said, and stop when you reach the end."

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Heb je al een virusscan laten draaien? Daar zou ik in ieder geval mee gaan beginnen, 150 euro licentiekosten voor software waar jij niet weet waar het vandaan komt lijkt mij niet echt de bedoeling.

En nav de opmerking van mavamaarten: als je hem niet kunt verwijderen het installatiebestand downloaden, installeren en dan verwijderen ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Rupie op 17-04-2011 18:09 ]

Desktop | Server | Laptop

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:57

Mavamaarten

Omdat het kan!

En kan je het niet verwijderen ? :+

Android developer & dürüm-liefhebber

• Toffifee
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-02 18:10
Gouden tip!!

het programma stond niet bij geinstalleerde programma's dus uninstall gaat niet, maar
programma downloaden (wat een vreselijk programma dit, ook heel die installer ......) en vervolgens verwijderen. :-)

jammer dat ik er zelf niet aan gedacht heb.

hoe dan ook: opgelost!!

thnx!!

Begin at the beginning, the king said, and stop when you reach the end."