Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Voorkomen van het starten van games

Pagina: 1
Acties:
  • 254 views

Verwijderd

Topicstarter
Heej,

Ik vroeg me af of er een mogelijkheid is om het opstarten van games te voorkomen. Wil een geintje uithalen bij me broertje. Dat als je een spelletje op wil starten, dat er bijvoorbeeld niks gebeurt.. Is dit mogelijk? Bijvoorbeeld een register aan te passen o.i.d... Alvast bedankt!

Groetjes,

Verwijderd

Topicstarter
Als het tenminste niet illegaal is ofzo...

Verwijderd

Ik zou de snelkoppelingen op het bureaublad aanpassen. Laat ze wijzen naar een tekstbestandje bijvoorbeeld. Dit lukt natuurlijk niet als hij de spelletjes opstart vanuit verkenner. Dan zou je nog de executable kunnen verplaatsen en er voor in de plaats een snelkoppeling zetten met hetzelfde icoon.

• Fenergy
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-11 14:08
of zijn videokaart drivers deinstalleren :D

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09-2024

bratos

Meh.

je kan waarschijnlijk uit de voeten met een lokale group policy. Je zou dan een melding krijgen dat het is verboden vanwege de policy:
http://pingdennis.wordpre...ent-ftp-exe-from-running/
Eigen risico

eerst kijken dan zeiken

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Daar zijn scripts voor te maken (processen sluiten), rechten/policies in te stellen (processen kunnen niet starten). Of nanny-achtige tools.

Manieren verzinnen om PC's te slopen zijn leuke zondagmiddagdingen, maar: als je een grapje uit wilt halen met je broertje dan vind ik dat je eerst zelf moet uitzoeken hoe en wat. Meedenken met een goede grap kan leuk zijn maar bij zoiets geldt toch zeker ook eerst zelf bedenken en dan pas bij vastlopen vragen ;) Dit topic sluit ik dan ook.

Vergeet ook niet een backup te maken van de hele machine, een beetje jammer als jij iets sloopt, of je broertje als die het probeert op te lossen. Al het bovenstaande kan de boel redelijk ontregelen en natuurlijk is het in alle jouw fout en jouw probleem ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.