Ik ben op zoek naar een kwalitatief goede platenspeler met direct USB encoding. Dit betekent dat je een SD-kaart of usb-stick direct in de platenspeler steekt en daarop opneemt. Ik ben dus niet op zoek naar een USB platenspeler die je op je laptop moet aansluiten (die heb ik al en kost met teveel tijd).
Ik heb nu diverse alternatieven gevonden van AKAI en Lenco:
De L-69, L-71 en L-81. Probleem bij Lenco is dat nergens staat naar welke kwaliteit mp3 de vinyls ge-encodeerd worden (een review had het over 128 kbs) en bovendien vind ik weinig goede reviews of duidelijkheid over de kwaliteit van de opname.
Ik heb ook enkele AKAI alternatieven gevonden:
- AKAI ATT10U
- Akai Platenspeler ATT05U
- Akai ATT01U
Ook hier weinig duidelijkeid over de kwaliteit van de directe encoding opname en bovendien schijnt AKAI een free coded mee te nemen waar om de 30 seconden een piep inzit (en je dus de volledige codec a 50 euro daarna nog online mag gaan aftikken)
Heeft een van jullie ervaringen hiermee? Zijn er nog merken die ik mis? Welke productaanschaf is het beste?
Ik heb nu diverse alternatieven gevonden van AKAI en Lenco:
De L-69, L-71 en L-81. Probleem bij Lenco is dat nergens staat naar welke kwaliteit mp3 de vinyls ge-encodeerd worden (een review had het over 128 kbs) en bovendien vind ik weinig goede reviews of duidelijkheid over de kwaliteit van de opname.
Ik heb ook enkele AKAI alternatieven gevonden:
- AKAI ATT10U
- Akai Platenspeler ATT05U
- Akai ATT01U
Ook hier weinig duidelijkeid over de kwaliteit van de directe encoding opname en bovendien schijnt AKAI een free coded mee te nemen waar om de 30 seconden een piep inzit (en je dus de volledige codec a 50 euro daarna nog online mag gaan aftikken)
Heeft een van jullie ervaringen hiermee? Zijn er nog merken die ik mis? Welke productaanschaf is het beste?