Extreem veel poortruis met Samsung HT-C6200

Pagina: 1
Acties:

• Japperrrr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-11-2025
Ik heb afgelopen week voor een mooie prijs een Samsung HT-C6200 aan kunnen schaffen. Wat me meteen opviel nadat ik alles had uitgepakt was dat er iets rammelt in de subwoofer. Eenmaal aangesloten en met wat dirty house(zware diepe beat) op nam de poortruis het hele zooitje over. Op slechts de helft van het maximale vermogen klinkt de subwoofer al alsof er een olifant in de woonkamer staat te schijten. Op het forum en op Google heb ik al gezocht in het Nederlands en in het Engels maar ik kan eigenlijk niets vinden over poortruis bij subwoofers van Samsung. Kan het zijn dat mijn subwoofer defect is? Het is overigens wel een nieuwe set; niet dat ik ben opgelicht oid :P

Verwijderd

Je verwacht teveel voor een setje van pak 'm beet 300,-.

• Japperrrr
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 01:22:
Je verwacht teveel voor een setje van pak 'm beet 300,-.
Poortruis voorkomen is toch gewoon een kwestie van goed ontwerpen? Lijkt me dat dat nooit een probleem kan zijn qua kosten...

• Dane86
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-01 12:24
Japperrrr schreef op zondag 17 april 2011 @ 07:44:
[...]

Poortruis voorkomen is toch gewoon een kwestie van goed ontwerpen? Lijkt me dat dat nooit een probleem kan zijn qua kosten...
Als je een subwoofer maakt voor een kostprijs van (natte vingerwerk) 20-30 euro, zal er niet veel aandacht uitgaan naar het ontwerp, of de kwaliteit van de speaker/versterker of de afwerking. Het resultaat zal dan ook niet verbazingwekkend goed zijn. Daarom zijn er ook losse subwoofers op de markt die 1000 euro kosten. Het verschil moet hem toch ergens in zitten. Ik denk dat je er idd te veel van verwacht.

• Seers
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-10-2025
Japperrrr schreef op zondag 17 april 2011 @ 07:44:
[...]

Oh, dat klopt. Maar dan werd je subwoofer 3 keer zo groot en dat zagen de marketingboys niet zo zitten. :)

• Japperrrr
Nou, ben ik in ieder geval blij dat ik al bezig ben met een subwoofer met een Aurasound NS18 erin. Hopen dat die snel af is :)
Pagina: 1