Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoi
ik ben nu enkelle weekjes in het bezit van een LG optimus 2x speed, aangezien ik opzoek was naar een degelijk toestel waarbij ik ook deftig mee kon navigeren, aangezien het groot en helder scherm.
nu ik heb al meerdere navigatie software op het toestel getest o.a igo my way (v 8.4.2.139242), navigon (v 3.5.4 )en copilot live pro (v 8.2.0.218) deze werken allemaal zeer goed , maar het probleem is dat ie deze telkens op het intern geheugen installeert en dus niet op mn 16gb micro sd , weet iemand hoe ik dit kan oplossen? ik heb al geprobeerd om het mapje van intern naar extern over te plaatsen, maar dan gaat ie gelijk het programma terug installeren, maar vind hij geen kaarten ,, dus als hij de apk file zou kunnen uitpakken op externe geheugen en niet op interne zou diet moeten lukken, en dan via een snelkoppeling werken ? heb nu inmiddels het toestel geroot, mss dit zou kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:05
Instellingen => Applicaties => Applicaties Beheren => Navigon/igomyway/copilot => verplaatsen naar microSD.

Of is die greyed out?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoi SytseHartvelt . ja heb ik al gedaan, maar kan die niet veranderen idd greyed out , kan alleen data wissen of wissen aanklikken ... dacht het op die manier ook te redden maar niet dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoi thx Quacka, dit ga ik eens proberen,,, bedankt !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
voila, na paar keer proberen is het dan toch gelukt,maar niet compleet volgens de stappen van de bovenstaande topic,, heb nu weer wat meer ruimte op het intern geheugen, als ik kijk op instellingen - microSD en telefoongeheugen bij microSD totaal = 14,83GB beschikbaar 9,81GB dit omdat er nu igo en copilot opstaan! daarmee heb ik bij intern totaal 5,51GB beschikbaar 3.25GB wat voorheen maar 1,35GB beschibaar was!! nice.enkel navigon staat nu momenteel nog op het interne geheugen. maar wat het intern telefoongeheugen betreft, daar heb ik 1,09GB staan dus deze is niet veranderd, was voorheen ook zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
maar wat heb je aan 4 verschillende navigatieprogramma's? (incl Google navigatie)
Ik heb eigenlijk naast Google alleen iGo. Die werkt erg goed.

Ik hoef er dan niet nog meer bij. Natuurlijk leuk om een keer te proberen, dat wel natuurlijk :)

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja het is idd om te testen,,, google navigatie zelf heb ik nog niet getest,,, ik meen dat er daarvoor een data abo voor nodig is die ik momenteel niet heb. ik kan mis zijn. ik was vroeger ook gewoon om met igo te werken, en die is idd goed. op mn iphone had ik sygic ook nie mis, maar had veel last van gps verlies en soms heel traag ook, en als je veel op de baan zit dan kan je dat wel missen , dus tis beetje zoeken naar navigatie die snel en duidelijk is kwa stem en overzichtelijk alsook het menu enz
Pagina: 1